کد خبر: ۱۷۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 01
یک نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد بیمه ها در کشور گفت: بیمه های ما صنعت نیستند بلکه صندوقی هستند که پول داخل آن ریخته می شوند
شفا آنلاین>سلامت>یک نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد بیمه ها در کشور گفت: بیمه های ما صنعت نیستند بلکه صندوقی هستند که پول داخل آن ریخته می شوند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمدجواد جمالی روز چهارشنبه در سیزدهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران که در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است اظهار داشت: باید اذعان کنیم مقدار زیادی از پیشرفت های علمی کشور مربوط به حوزه بهداشت و درمان و من جمله رشته بیهوشی بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه سلامت، تصریح کرد: حاکمیت باید نگاه ویژه ای به این حوزه داشته باشد.

این نماینده مجلس در ارتباط با وضعیت حمایتی بیمه ها از خدمات حوزه سلامت گفت: متاسفانه بیمه های ما صنعت نیستند بلکه صندوقی است که فقط داخل آن پول ریخته می شود و دائما به دنبال این هستند که هزینه ها را به نوعی کم کنند.

جمالی همچنین به موضوع طرح تحول سلامت اشاره کرد و افزود: معتقدیم یکی از حلقه های موجود در پیشبرد طرح تحول سلامت پزشکان هستند.

وی همچنین به موضوع متخصصین بیهوشی اشاره کرد و گفت: همکاران بیهوشی نقشی در آوردن بیمار به بیمارستان ندارند اما بیشترین ریسک ها را رشته بیهوشی دارند و آسیب هایی که رشته بیهوشی می بیند با هیچ رقمی قابل جبران نیست.

این نماینده مجلس با انتقاد از اینکه در خیلی جاها برای بیهوشی کد تعرفه در نظر گرفته نشده است بر ضرورت اصلاح تعرفه های بیهوشی تاکید کرد و گفت: اگر عنوان می شود که می بایست تعرفه های بیهوشی کاهش یابد باید این کار به صورت کارشناسی انجام شود.

جمالی با اعلام این مطلب که متخصصین بیهوشی شبانه روز در خدمت بیماران هستند تاکید کرد: امروزه بیهوشی تنها هوش بری نیست بلکه شامل خدمات تخصصی است که با مشکلات فراوانی برای ارائه دهندگان این خدمات همراه بوده است.

برچسب ها: بیهوشی ، سلامت ، مجلس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار