کد خبر: ۱۷۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 27
شفاآنلاین :جلسه بعدی رسیدگی به پرونده پزشک تبریزی که متهم است با غذای مسموم مادربزرگ و همسرش را به قتل رسانده ، پس از نتیجه استعلام پزشکی قانونی برگزار خواهد شد.
به گزارش شفاآنلاین ،موسی خلیل اللهی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی گفت: «کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی اواسط فروردین امسال صادر و 4 مهر جلسه رسیدگی به آن در شعبه 3 دادگاه کیفری یک تبریز برگزار شد. در حال حاضر استعلامی از پزشکی قانونی شده است که پس از ارسال پاسخ این استعلام به مراجع قضایی جلسه بعدی دادگاه برگزار می‌شود.
  20 مهر سال گذشته و همزمان با روز تاسوعا خبر مسمومیت مرگبار 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز منتشر شد. با توجه به اینکه این پزشک مدعی شده بود غذاها را فردی به‌عنوان نذری آورده بود، تحقیقات برای شناسایی علت حادثه آغاز شد. سرانجام دهم آبان سال  گذشته قاضی موسی خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف و نذری بودن غذاها رد شده است. همچنین مشخص شد برخلاف هجمه نخست درباره شهرت این پزشک، او یک پزشک عمومی بوده که عمده فعالیتش در یکی از محلات تبریز بوده است. حتی اصل بودن نسخه منتسب به این پزشک که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده بود نیز زیر سؤال رفته بود. در ادامه تحقیقات همچنین مشخص شد غذای مسموم توسط پزشک جوان و از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده بود و بررسی دوربین‌ها تحقیقات پرونده را وارد مرحله تازه‌ای کرد و در نهایت با تأیید دروغ بودن ادعای نذری بودن غذاها توسط پزشک تبریزی، او به اتهام قتل بازداشت شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: