کد خبر: ۱۷۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 24
خلاصه‌ای از مشکلات معیشتی دستیاران به اطلاع دبیر کل سازمان رسید که جهت پیگیری و رسیدگی به این مشکلات، از مجاری مربوط اقدام خواهد شد
شفاآنلاین>سلامت> دکتر میثم رضایی در مورد جلسه‌ای که برای پیگیری مطالبات دستیاران با رییس کل سازمان نظام پزشکی برگزار شد، گفت: امروز (دیروز) طی جلسه‌ای که اعضای جبهه‌ی احیای نظام پزشکی با دکتر فاضل داشتیم، اعلام آمادگی جهت همکاری و پیشبرد اهداف صنفی پزشکان شد و راهکارهای پیشنهادی منتقل شد.

به گزارش شفاآنلاین، وی ادامه داد: در این جلسه خلاصه‌ای از مشکلات معیشتی دستیاران به اطلاع دبیر کل سازمان رسید که وی قول داد جهت پیگیری و رسیدگی به این مشکلات، از مجاری مربوط اقدام خواهد شد. به کمک رییس کل سازمان، طی روزهای آینده دفتر دستیاری با استفاده از پتانسیل دستیاران علاقه‌مند و فعال شروع به کار خواهد کرد.
 
این فعال صنفی در مورد ملاقات‌های دیگر برای پیگیری مشکلات (Difficulties)دسیاران گفت: همچنین طی ملاقات با دکتر سلیمی، معاون آموزشی نظام پزشکی، ضمن اشاره به مشکلات متعدد آموزشی، مقرر شد دستیاران ارتباطات نزدیک‌تری با این معاونت داشته باشند.

رضایی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر رسیدگی به شبهات آزمون بورد طب اورژانس که با اعتراض گسترده دستیاران این رشته همراه بود، گفت: در جلسه با اعضای کمیسیون بهداشت(Health) مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح حواشی امتحان بورد طب اورژانس، از دکتر علیجانی عضو این کمیسیون کمیسیون، درخواست شد به این مسأله ورود کرده و در مورد آن شفاف‌سازی گردد.
برچسب ها: مشکلات ، بهداشت ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: