کد خبر: ۱۷۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 18
چهارمین کنگره باکتری شناسی پزشکی ایران روز چهارشنبه با حضور متخصصان از دانشگاههای علوم پزشکی کشور در بابل آغاز به کار کرد.
شفا آنلاین>سلامت>چهارمین کنگره باکتری شناسی پزشکی ایران روز چهارشنبه با حضور متخصصان از دانشگاههای علوم پزشکی کشور در بابل آغاز به کار کرد.

به گزارش شفا آنلاین،دبیر اجرایی این کنگره گفت که 200 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که از این تعداد 177 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود.دکتر یوسف یحیی پور افزود : 61 نفر مقالات ارسال شده از 25 مرکز تحقیقاتی کشور به این کنگره را داوری کردند.

وی هدف از برگزاری این کنگره را ارائه و بررسی جدیدترین دستاوردها در حوزه باکتری شناسی(bacteriology) به گروه های هدف جامعه پزشکی اعلام کرد.

چهارمین کنگره باکتری شناسی پزشکی ایران با محوریت لپتوسپیروز، عفونت های بیمارستانی، عفونت های ادراری- تناسلی، پروبیوتیک، مقاومت های آنتی بیوتیکی،عفونت های تنفسی، تجویزمنطقی آنتی بیوتیک ها، بروسلوز، بیماری های منتقله ازآب وغذا، عفونتهای گوارشی، اخلاق حرفه ای وعفونت های دها ن و دندان درحال برگزاری است.

این کنگره برای اولین بار در دانشگاهی خارج از شهر تهران برگزار می شود و حدود یکصد عضو هیات علمی از اساتید شاخص و برجسته رشته های تخصصی باکتری شناسی، میکروب شناسی، عفونی، داخلی، اطفال، دندانپزشکی و دیگر رشته ها از سراسر کشور در آن حضور داند.

در پایان این کنگره سه مقاله در بخش سخنرانی و سه مقاله در بخش پوستر به عنوان مقالات برتر معرفی خواهند شد.

این کنگره با همکاری پژوهشکده سلامت و گروه میکروب شناسی دانشگاه علوم پزشکی بابل با همکاری انجمن باکتری شناسی پزشکی ایران به مدت سه روز در سالن همایش امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی ادامه می یابد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: