مدیر عامل سازمان انتقال خون : فرهنگسازی یکپارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بینالمللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکتها ضروری است
مدیر عامل سازمان انتقال خون در نشسست با مدیران شرکتهای تولید کننده و دانش بنیان تجهیزات پزشکی گفت: فرهنگسازی یکپارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بینالمللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکتها ضروری است.به گزارش شفا آنلاین، دکترعلی اکبر پورفتحاله ضمن معرفی ظرفیتها و امکاناتی که ایران میتواند در تصاحب بازار منطقهای داشته باشد، به شرکتهای تامین کننده تجهیزات و ملزومات انتقال خون گفت: با تشکیل یک تشکل منسجم و استفاده از ظرفیتهای موجود در شرکتهای خود، هسته قوی بازاریابی و برنامهریزی تشکیل دهید تا با هدف به دست آوردن بازار منطقهای فعالیت هدفمند منسجم و تعریف شدهای را در این راستا شکل دهیم.وی با اشاره به نقش مهم ایران در ارتقای انتقال خون کشورهای منطقه و تدوین برنامه راهبردی انتقال خون این کشورها و تامین فرآوردههای مورد نیاز و تجهیزات به صورت منطقهای، گفت: این ظرفیت بسیار مهمی برای شرکتهای تولید کننده داخلی تحت برندهای معتبر بینالمللی و ایجاد برندهای قابل اعتماد است تا محصول خود را در قدم اول به کشورهای منطقه و در قدم دوم به دنیا معرفی و عرضه کنند.مدیر عامل سازمان انتقال خون افزود: فرهنگسازی یکپارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بینالمللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکتها ضروری است.پورفتحاله تاکید کرد: همکاری این شرکتها در قالب یک انجمن یا کنسرسیوم میتواند با کمک خرد جمعی و ایجاد هم افزایی، به شناخت کمبودها و رفع نقاط ضعف و اصلاح روندها منجر شود.در ادامه این نشست، مدیران شرکتها نیز به طرح نظرات و پیشنهادات و ارائه ظرفیتهای همکاری پرداختند.