کد خبر: ۱۷۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 14
شفاآنلاین :جمعی از بیماران دیالیزی با امضاء طوماری از وزارت بهداشت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواستند از تبدیل بخش دیالیز بیمارستان 15 خرداد به بخش خدمات لیزر وزیبایی وسرگردانی دهها بیمار دل نگران وخانواده هایشان جلوگیری کند.
 به گزارش شفاآنلاین ،این بیماران انگیزه تعطیلی و تبدیل بخش دیالیز این بیمارستان به بخش زیبایی را درآمدزایی بیشتر و اهداف مادی  عنوان کرده اند. دراین طومار آمده است این بیمارستان سه سال پیش نیز اقدام به تعطیلی بخش دیالیز کرده بود که باتجمع بیماران دیالیزی در مقابل وزارت بهداشت منتفی شد.         
 به نوشته بیماران، این بار بیمارستان 15 خرداد با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت اقدام به تعطیلی این بخش کرده است و دراین راستا معاونت درمان وزارت بهداشت بیمار جدیدی برای دیالیز به این مرکز معرفی نمی کند.                                                                 
 براساس این طومار دستگاههای دیالیز و تصفیه آب RO این مرکز دیالیز فرسوده و مستهلک شده و درمقابل از انتقال سه دستگاه دیالیز سهمیه این مرکز از دانشگاه شهید بهشتی جلوگیری می شود.
گفتنی است چند سال قبل نیز مسئولان بیمارستان ودانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصمیم به تغییرکاربری بخش دیالیز این بیمارستان گرفته بودند که با پیگیری های انجمن بیماران کلیوی و رسانه ها،موضوع منتفی شده بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
اینکه با کمبود بودجه مواجه هستیم، موضوعی نیست که بر کسی پوشیده باشد ولی نکته مهم دیگری که احتمالاً دوستان یادشان رفته، همانا جان بیماران است!.
درست تر آن بود که یک مرکزی را بصورت موازی و یا حتی جایی دیگر بنا می کردند تا این بیماران سرگردان نشوند.
" می خواهند ابرو را بگیرند، ولی می زنند چشم را کور می کنند"
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: