کد خبر: ۱۶۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 09
همانطور که سازمان تأمین اجتماعی برای بیمه‌گذاری‌ که یک ماه حق بیمه خود را دیر پرداخت کند به ابطال‌ دفترچه بیمه می‌پردازد‌
شفاآنلاین>سلامت> متخصص آسیب‌های اسکلتی‌ گفت: بدهی‌ یک ساله‌ تأمین اجتماعی‌ به کلینیک‌های فیزیوتراپی، ارائه خدمات توانبخشی‌ را مختل‌ خواهد کرد.

به گزارش شفاآنلاین، اعتراض کلینیک‌داران فیزیوتراپی‌ به پرداخت معوقات‌ تأمین اجتماعی‌ عارف‌ سعیدی دکترای تخصصی آسیب‌های اسکلتی‌، عضلانی‌ و ورزشی گفت: بدهی یکساله‌ تأمین اجتماعی‌ به عنوان یکی از ثروتمندترین‌ سازمان‌های کشور مسیر ارائه خدمات را به هموطنان‌ مختل (Disrupted)خواهد کرد و معو‌قات یکساله‌ منجر به خطر‌ ورشکستگی کلینیک‌داران در تهران و شهرستان‌ها خواهد شد.

 وی اظهار کرد: همانطور که سازمان تأمین اجتماعی برای بیمه‌گذاری‌ که یک ماه حق بیمه خود را دیر پرداخت کند به ابطال‌ دفترچه بیمه می‌پردازد‌ چطور خود سازمان‌ حق کلینیک‌داران را یک سال به تعویق‌ انداخته است؟

 سعیدی‌ گفت: برای ارائه‌دهندگان خدمات سلامت‌ سؤال است که چطور سازمان تأمین اجتماعی‌ با این منابع‌ عظیم مالی‌ اعم از گرفتن‌ حق بیمه (Insurance)منظم‌ از کارگران‌ و بیمه‌شدگان‌ و همچنین داشتن‌ کارخانجات متعدد اقتصادی‌ حق‌العمل‌ کلینیک‌داران فیزیوتراپی‌ را نادیده‌ می‌گیرد.
درخواست صنف  فیزیوتراپی‌ از وزارت رفاه

 وی گفت: من به عنوان‌ صنف فیزیوتراپی‌ از مقام  وزارت رفاه‌، ریاست تأمین اجتماعی‌ و متولیان‌ سلامت تقاضا دارم‌ تا بدهی‌ کاری فیزیوتراپیست‌ها تا قبل از تعطیل شدن کلینیک‌های آنها پرداخت شود و ارائه خدمات سلامت نیمه کاره رها نشود.

 سعیدی‌ در پایان گفت: آمار بالایی از افرادی که به کلینیک‌های فیزیوتراپی‌ مراجعه می‌کنند، جانبازان‌، معلولین‌ و افراد کم توان و ناتوان هستند‌ که با تأخیر پرداختی‌ سازمان‌های بیمه‌گر دود تأخیر در پرداختی سازمان‌های بیمه‌گر به چشم این بیماران می‌رود و امیدواریم با پرداخت معوقات‌ شاهد اختلال در بخشی از نظام سلامت نشویم.
برچسب ها: سلامت ، مختل ، بیمه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: