کد خبر: ۱۶۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 08
با توجه به اعلام اولیه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت گاز مونوکسید کربن به عنوان علت مرگ متوفی، سرپرست دانشگاه دستور بررسی در ارتباط با علت و چگونگی وقوع این حادثه را داد
شفاآنلاین>سلامت> سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: پس از انجام آزمایشات و معاینات لازم اولیه، پزشکی قانونی مسمومیت با گاز منوکسید کربن را علت مرگ دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر فریده دارابی افزود: بعد از طی مراحل پزشکی قانونی مراسم تشییع خاکسپاری مرحومه مغفوره سرکار خانم زهره قاسمی با حضور ریاست و معاونین و مسئولان دانشگاه (University)و خانواده و دوستان آن مرحومه برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام اولیه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت گاز مونوکسید کربن به عنوان علت مرگ متوفی، سرپرست دانشگاه دستور بررسی در ارتباط با علت و چگونگی وقوع این حادثه را داد.

دارابی اضافه کرد: دکتر خالدی فر، از برخورد قاطع و قانونی با کلیه مقصران و خاطیان این حادثه که منجر به این ضایعه دلخراش شده خبر داد. تلاش می‌شود با انجام اقدامات فوری و همچنین برنامه ریزی صحیح و اصولی دراز مدت از تکرار چنین حوادث(Accidents) غم انگیز جبران ناپذیر جلوگیری بعمل آید.
برچسب ها: دانشگاه ، سلامت ، حوادث
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: