کد خبر: ۱۶۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 07
این پزشک جراح عمومی 1500 عمل جراحی مجانی را در مناطق محروم انجام داده و بیش از 54 هزار ویزیت مجانی انجام داده است.

شفا آنلاین>سلامت>معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از یک بانوی پزشک جراح که 1500 عمل جراحی مجانی در مناطق محروم کشور انجام داده است، قدردانی کرد.

به گزارش شفا آنلاین،ابوالفضل رضوی در چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر در تقدیر از این بانوی جراح گفت: از فردی گمنام متعهد به مردم و شغلش و متعهد به دینش در حضور خدمتگذار صادق جناب آقای قاضی زاده هاشمی باید تشکر کنم. باید از سرکار خانم دکتر گرانپایه برای خدماتی که در مناطق محروم کشور ارائه کرده‌اند تقدیر کنیم.

وی افزود: این پزشک جراح عمومی 1500 عمل جراحی مجانی را در مناطق محروم انجام داده و بیش از 54 هزار ویزیت مجانی انجام داده است. بی تردید اینچنین زنانی مایه افتخار همه ما مردان هم هستند. لذا به جناب آقای هاشمی وزیر بهداشت که جهادگری همیشگی بوده‌اند برای داشتن چنین همکارانی تبریک می‌گویم. امیدوارم چنین افرادی چراغ راه ما و همه پزشکان کشورمان باشند.

در ادامه این جلسه دکتر گرانپایه در تشریح عملکرد خود در خدمت رسانی به مناطق محروم کشور گفت: از سال 1390 این اقدامات را شروع کرده‌ایم و آمار ارائه شده مربوط به تیمی با نام «مدد» است که شامل مجموعه‌ای از متخصصان و جراحان است.

وی افزود: بر اساس نیازی که در مناطق محروم وجود داشت تلاش کردیم سفرهای سه روزه‌ای به این مناطق داشته باشیم که در حاشیه این سفرها ویزیت‌ها در چادرهای هلال احمر صورت گرفت و جراحی‌ها در کانکس انجام شد که از 1500 جراحی مجانی در مناطق محروم بیش از 350 جراحی مربوط به خودم و مابقی مربوط به سایر رشته‌ها بوده است.

برچسب ها: سلامت ، جراح ، همایش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: