کد خبر: ۱۶۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 06
در محور هراز تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا 24 روز‌های جمعه و شنبه و یکشنبه 14، 15 و 16 مهرماه از این محور ممنوع است.
شفا آنلاین:فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به پایان بارش‌های برف و باران شدید در استان، گفت: هم اکنون تردد در همه محورهای مواصلاتی مازندران جریان دارد.

به گزارش شفا آنلاین:سرهنگ علی‌رضا قدمی، اظهار داشت: در محور هراز تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا 24 روز‌های جمعه و شنبه و یکشنبه 14، 15 و 16 مهرماه از این محور ممنوع است.


وی افزود: به علتعملیات راهسازی در محدوده پیچ ابتهاج از 11 مهر تا 8 آذرماه از ساعت 12 تا 18 روز شنبه و از ساعت 7 صبح تا 6 عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و از ساعت 7 صبح تا تا ساعت 12 ظهر روز‌های چهار شنبه تردد در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سوادکوه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از تهران به سمت قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج به چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 24 روز جمعه 14 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 5 بعد ازظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران افزود: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 15 مهرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع شد.

قدمی گفت: پلیس راه نسبت به احتمالریزش کوه در جاده کرج چالوس هشدار داد و از رانندگان خواست از سفر‌های غیر ضروری در این محور خودداری کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: