کد خبر: ۱۶۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 05
براساس این گزارش دکتر اصغری در جلسه‌ای با مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو استان گلستان، مسائل و چالش‌های این معاونت مطرح شد و رئیس سازمان غذا و دارو نیز برنامه‌ها و سیاست‌های جدید سازمان غذا و دارو را برای مدیران این معاونت تشریح کرد
شفا آنلاین>سلامت>معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو برنامه‌ها و سیاست‌های جدید سازمان غذا و دارو را برای مدیران معاونت غذا و داروی این استان تشریح کرد.

به گزارش شفا آنلاین، معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه که به منظور بازدید از برنامه استقرار نظام ارجاع به استان گلستان سفر کرده‌بودند با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام‌جمعه گرگان دیدار و گزارشی از فرایند اجرای نظام ارجاع(Referral system) الکترونیک سلامت در این استان را تشریح کردند.

براساس این گزارش دکتر اصغری در جلسه‌ای با مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو استان گلستان، مسائل و چالش‌های این معاونت مطرح شد و رئیس سازمان غذا و دارو نیز برنامه‌ها و سیاست‌های جدید سازمان غذا و دارو را برای مدیران این معاونت تشریح کرد.

در ادامه رئیس سازمان غذا و دارو ضمن بازدید از بیمارستان و مراکز درمانی دو شهر علی‌آباد و آق‌‌قلا، از بخشی که مربوط به تجویز دارو در پرونده پزشک خانواده(family doctor) و همچنین نسخه‌نویسی الکترونیک بود نیز بازدید کرد.

اصغری ضمن بازدید از داروخانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با مسئولین این داروخانه‌ها گفتگو کرد، مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: