کد خبر: ۱۶۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 05
طرح تحول نظام سلامت یکی از پروژه‌های بزرگ ملی در حوزه بهداشت و درمان است که خدمات درمانی خوبی به مردم تا به امروز داده است، به طوری که پرداخت‌ها از جیب مردم در طرح تحول کاهش چشمگیری داشته است
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت از صدور ۷۲ میلیون پرونده الکترونیک سلامت در کشور خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،ایرج حریر‌چی قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از پروژه‌های بزرگ ملی در حوزه بهداشت و درمان است که خدمات درمانی خوبی به مردم تا به امروز داده است، به طوری که پرداخت‌ها از جیب مردم در طرح تحول کاهش چشمگیری داشته است.

وی عنوان کرد: تاکنون 72 میلیون پرونده الکترونیک سلامت(Electronic Health Record) صادر شده و 38 میلیون نفر از این افراد خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کرده‌اند.

حریر‌چی تاکید کرد: از ابتدای انجام طرح تحول 123 میلیون 400 هزار میلیون بار مراجعه انجام شده و مردم از طریق سامانه خدمات دریافت کرده‌اند.

ارائه 12 بسته خدمات درمانی به مردم در طرح تحول سلامت
قائم مقام وزیر اظهار کرد: در طول اجرای طرح تحول برای هر رده سنی بین یک تا 12 بسته خدمات درمان ارائه شده و تا به امروز 698هزار و 159 بسته خدماتی به مردم داده شده است.

حریرچی‌ یادآور شد: اگر اقتصاد کشور رشد پیدا کند و سرمایه‌گذاری و همچنین صرفه‌جویی پولی انجام شود در طرح تحول بسته های جدیدی به مردم ارائه می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: