کد خبر: ۱۶۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 27
قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در حکمی طیب قدیمی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی این معاونت منصوب کرد
شفا آنلاین>سلامت>قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در حکمی طیب قدیمی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی این معاونت منصوب کرد.

 

به گزارش شفا آنلاین،متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر طیب قدیمی

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران

نظر به تعهد، تخصص، حسن سوابق خدمتی و تجربی جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی این معاونت منصوب می گردید تا برابر مقررات و با رعایت موازین شرعی و قانونی به انجام وظیفه بپردازید . امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری کلیه مدیران و کارکنان نسبت به انجام امور محوله موفق و موید باشید.

ضمنا به منظور تسریع و تسهیل امور اداری و اجرایی ، به جنابعالی تفویض اختیار می گردد تا علاوه بر انجام امور محوله نسبت به کلیه مکاتبات اداری درون سازمانی و برون سازمانی و ابلاغ بخشنامه ها اقدام نمایید. انتظار دارم با تشریک مساعی، امور مربوط به دفاتر ، ادارات و مشاورین این حوزه و دانشــگاه‌ها/دانشکده‌های علوم پزشکی را نظارت نمــوده و اقدامات لازم را معمول فرمایید.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: