کد خبر: ۱۶۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 29
"من کلسترول بالا داشتم اما اکنون کاهش یافته است. حتی فشار خون و سطح قند خون من کاهش یافته است. و سلامت عمومی من در حال بهتر شدن است و هر بار فقط یک آزمایش خون برای چک آپ انجام می دهم."

شفاانلاین>سلامت> هنگامی که آندری فلیندرز تیلور استرالیایی اعلام کرد که طی یک سال برای کاهش وزن، رژیم غذایی سیب زمینی را دنبال می کند بسیاری فکر می کردند که او دیوانه است.

به گزارش گروه ترجمه شفاآنلاین، اکثر پزشکان ومتخصصان تغذیه توصیه نمیکنند که افراد برای کاهش وزن برنامه غذای محدود کننده را دنبال کنند و باید اطمینان داشت که یک رژیم سالم و متعادل شامل پروتئین ، سبزیجات، کربوهیدارتها و میوه و لبنیات و چربی سالم می شود. اما رژیم سیب زمینی چطور مفید بوده است.

تیلور معتقد بود که می تواند همه مواد لازم را از مخلوط سیب زمینی شیرین و سفید دریافت کند

تیلور گفت: "من بیش از 600 درصد از میزان آهنم و بیش از 400 درصد ویتامین C و همچنین کلسیم و فیبر را دریافت می کنم -

"
تنها نگرانی ام کلسیم بود، سیب زمینی کلسیم دارد اما شاید کافی نباشد.ولی با استفاده از شیر سویا و تهیه پوره سیب زمینی با آن مشکل را رفع کردم.
سیب زمینی سفید شامل تمام اسید آمینه ضروری برای ساخت پروتئین ها، تعمیر سلول ها و مبارزه با بیماری ها است. اما خوردن سیب زمینی سفید به تنهایی منجر به کمبود ویتامین می شود. به همین دلیل سیب زمینی شیرین را  به ازای هر 5 روز یکروز استفاده می نمودم. سیب زمینی همچنین دارای ویتامین A، E و C هستند."

در روزهای اولیه مصرف تنها سیب زمینی بدون ورزش موثر بود اما بعد از مدتی تیلور شروع به دوچرخه سواری نمود در حدود 1.5 ساعت در روز .

تیلورگفته: "من کلسترول بالا داشتم اما اکنون کاهش یافته است. حتی فشار خون و سطح قند خون من کاهش یافته است. و سلامت عمومی من در حال بهتر شدن است و هر بار فقط یک آزمایش خون برای چک آپ انجام می دهم."


ازسوی دیگروصرفنظرازاین تجربه  کارشناسان توصیه می کنند که یک رژیم متعادل شامل پروتئین، کربوهیدرات، سبزیجات، میوه، لبنیات و چربی ها دنبال شود.
 
آنها همچنین می گویند که این نوع رژیم کاملا خطرناک نیست حتی اگر این رژیم غذایی سالم ترین نوع رژِیم در جهان نباشد.

برچسب ها: سلامت ، پزشکان ، سیب زمینی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: