کد خبر: ۱۶۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 23
در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان زمینی اورژانس کشور اضافه شده و مجوز ۱۰۰۰ دستگاه دیگر نیز اخذ شده است
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان زمینی اورژانس کشور اضافه شده و مجوز ۱۰۰۰ دستگاه دیگر نیز اخذ شده است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر پیرحسین کلیوند در همایش روز اورژانس اظهارداشت: طی دو سال گذشته گسترش جدی اورژانس هوایی(Air Emergency) را داشته ایم که توانستیم بخشی از هموطنان را از مرگ حتمی نجات دهیم.

وی افزود: رشد ناوگان زمینی را در سال گذشته داشتیم که با پیگیری هایی که انجام شده در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه دیگر اضافه شده و مجوز ۱۰۰۰ دستگاه دیگر نیز اخذ شده است.

کلیوند تصریح کرد: حضور موتورآمبولانس در تهران بسیار مثمرثمر بوده و توسعه آن را در شهرهای دیگر پیگیری می کنیم همچنین توسعه پایگاه ها و تعمیر پایگاه های قدیمی در دستور کار قرار گرفته.

وی گفت: عملیات ویژه برای کد ۷۲۴ و ۲۴۷ به خوبی انجام شد. همچنین حضور فعال پرسنل اورژانس در جاده ها نشان از عزم جدی آنها برای ارائه خدمات است.

کولیوند ادامه داد: کمبود پرسنل و نیروهای اورژانس(Emergency) را پیگیری کرده ایم و استفاده بهتر از نرم افزارهای جدید در اورژانس را به انجام رساندیم.

وی گفت: ثبت ۹۰ اختراع جدید توسط نیروهای اورژانس کشور جزو شاخصه های امسال بوده است. در مراسم اربعین امسال نیز درصددیم بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: