کد خبر: ۱۶۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 22
ظهر امروز بخشی از سقف کاذب یکی از اتاق‌های بیمارستان رازی اهواز به دلیل فرسودگی و بافت قدیمی سقف ریزش کرد که مصدومیت سطحی یک بیمار را در پی داشت.

شفا آنلاین:ظهر امروز بخشی از سقف کاذب یکی از اتاق‌های بیمارستان رازی اهواز به دلیل فرسودگی و بافت قدیمی سقف ریزش کرد که مصدومیت سطحی یک بیمار را در پی داشت.

 استان خوزستان از اهواز، ظهر امروز تصویری با عنوان ریزش سقف <Dropping the ceiling>یکی از بخش‌های بیمارستان رازی اهواز در شبکه‌های اجتماعی به‌سرعت منتشر شد که محتوای تصویر ریزش بخشی از سقف کاذب در یک اتاق بیمارستانی را نشان می‌داد، در ادامه انتشار تصویر متنی با عنوان مصدومیت یک بیمار نیز در این حادثه منتشر شد.

فرهاد سلطانی رئیس بیمارستان رازی اهواز در توضیح این حادثه، اظهار می‌کند: ریزش سقف کاذب مربوط به اتاق یکی از بخش‌های قدیمی بیمارستان بود که سقف آن با آجر ساخته‌شده، میان سقف کاذب و آجر حصیر قرار داده‌شده است.

وی می‌افزاید: درواقع سقف ریزش نکرده بلکه حصیر زیر سقف کاذب جداشده و موجب ریزش بخشی از سقف کاذب اتاق می‌شود، در زمان این حادثه تنها 1 بیمار حضورداشته که وی نیز معاینه شده و تنها پای او خراش سطحی برداشته است.

رئیس بیمارستان رازی اهواز عنوان می‌کند: گروهی از دفتر فنی دانشگاه جدی شاپور اهواز برای بررسی موضوع به بیمارستان مراجعه کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود ظرف دو روز آینده شرایط بخش به حالت عادی بازگردد.

سلطانی اعلام کرده که برداشته شدن سقف کاذب قدیمی و جایگزینی سقف جدید در حال پیگیری است.

بر اساس توضیحات رئیس بیمارستان رازی اهواز وقوع حادثه در این بخش قابل پیش‌بینی بوده سؤالی که در این میان وجود دارد آن است که چرا باوجود پیش‌بینی‌ها در جابه‌جایی سقف کاذب قدیمی با سقف جدید تعلل شده است؟

اگر این حادثه با وسعت بیشتر به وقوع می‌پیوست چه کسی پاسخگو بود؟فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: