کد خبر: ۱۶۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 20
مردها وقتی راجع به زن‌ها و به خصوص همسران خود صحبت می‌كنند، مدعی هستند كه هیچگاه این موجود ظریف و لطیف را نشناخته‌اند. حتی اگر زنان در افكار و رفتار و عادت‌هایشان ساده، صریح و بی‌غل و غش باشند باز هم مردها دوست دارند دختران حوا را متهم به مرموز بودن و تودار بودن كنند.
شفا آنلاین:مردها وقتی راجع به زن‌ها و به خصوص همسران <Wives>خود صحبت می‌كنند، مدعی هستند كه هیچگاه این موجود ظریف و لطیف را نشناخته‌اند. حتی اگر زنان در افكار و رفتار و عادت‌هایشان ساده، صریح و بی‌غل و غش باشند.

به گزارش شفا آنلاین:مردها وقتی راجع به زن‌ها و به خصوص همسران خود صحبت می‌كنند، مدعی هستند كه هیچگاه این موجود ظریف و لطیف را نشناخته‌اند. حتی اگر زنان در افكار و رفتار و عادت‌هایشان ساده، صریح و بی‌غل و غش باشند باز هم مردها دوست دارند دختران حوا را متهم به مرموز بودن و تودار بودن كنند.
 
حتما شما هم این جمله را از بسیاری از مردها شنیده‌اید كه می‌گویند: «فقط خدا زن را می‌شناسد و بس!» در حالی كه زن‌ها اطلاق صف مرموز بودن را به خودشان بی‌انصافی می‌پندارند و عقیده دارند كه در حقیقت این آقایان هستند كه گاه در پشت ماسك‌های متفاوت پنهان می‌شوند و باطن خودشان را از خانم‌ها مخفی نگه می‌‌دارند. برای اینكه خانم‌ها بتوانند شوهران خود را بهتر بشناسند باید در رفتار و كردار آنها دقیق شوند. این دقت باعث می‌شود كه بتوانند آنها را بیشتر بشناسند و با واقع‌بینی بیشتر به موارد استثنایی اخلاق‌شان پی ببرند.

روش های برخورد با 9 مدل شوهر

با این 9 راه مچ همسرتان را بگیرید

حتما می‌‌خواهید بدانید كه چگونه می‌توانید به اخلاق شوهرتان پی ببرید و در چه مواردی باید دقت خود را در اخلاق شوهرتان بیشتر كنید. جواب بسیار ساده است هر آدمی در یك موقعیت استثنایی مچش باز می‌شود و خلق و خوی اصلی‌اش از پرده ظاهرسازی بیرون می‌افتد. مردها هم همین‌طور هستند در لحظات و مواقع خاص چهره اصلی و طبیعی خود را نمایان می‌سازند و در حقیقت باطن خودشان را آفتابی می‌كنند. این موقعیت‌های استثنایی در 9 شرایط به وجود می‌آید.
 
شاید در نظر اول این موقعیت‌ها كمتر به چشم بیاید اما مطمئن باشید كه موفق شدن در شناسایی همین 9 موقعیت استثنایی نیز می‌تواند خیلی به شما كمك كند تا بتوانید شوهر خود را بشناسید و پایه‌ها و اساس سعادت زندگی مشترك خود را محكم‌ كنید و به ثبات خوشبختی خود اطمینان بیشتری داشته باشید.



1. کی به تو گواهینامه داد؟

فرض كنید در حال رانندگی هستید و شوهرتان در كنار دست شما نشسته است و گاه و بیگاه دستوراتی می‌دهد كه چه بكنید و چه نكنید و تمام این بایدها و نبایدها به این دلیل است كه به نظر شوهرتان شما راننده خوبی نیستید و نمی‌دانید چگونه باید در خیابان‌ها حركت كنید. او از كوچك‌ترین حركت شما ایراد می‌گیرد و سعی می‌كند به شما نحوه صحیح رانندگی را بیاموزد. از آنجا كه نحوه رانندگی خانم‌ها با آقایان متفاوت است در نتیجه رانندگی شما لحظه به لحظه او را عصبانی‌تر می‌كند و لحن حرف‌هایش تندتر می‌شود.
 
این عصبانیت تا جایی ادامه پیدا می‌كند كه تصمیم می‌گیرد از این لحظه به بعد سكوت كند اما پس از مدتی سكوت، باز از كوره در می‌رود و فریاد می‌زند كه «تو هرگز راننده خوبی نمی‌شوی.» اگر این فرضیات روی رابطه بین شما و همسرتان صدق می‌كند این موضوع را بدانید كه به طور كلی هنگامی كه شما رانندگی می‌كنید شوهرتان سعی می‌كند اعتمادبه‌نفس‌تان را بگیرد و خودش هم البته از این قضیه ناراحت می‌شود.



شوهر شماره یک چگونه مردی است؟

در مورد شخصیت و روحیات چنین مردی كه در اتومبیل بی‌طاقت و عصبانی می‌شود باید بگوییم كه مردی است انعطاف‌ناپذیر، بی‌گذشت و كاملا متكی به خود. برای او فقط شخص خودش مهم است. او بسیار پرمدعاست و اصولا مرد صبوری نیست و در هیچ موردی از خود انعطاف نشان نمی‌دهد.
 
بسیار زودرنج است و به‌راحتی عصبی می‌شود. البته ویژگی‌های مثبتی هم دارد و نمی‌توان او را كسی دانست كه هیچ ویژگی مثبتی ندارد. این مرد دوست دارد كه شما بدون عیب و كامل باشید و به همین دلیل است كه وقتی احساس می‌كند مرتكب اشتباه شده‌اید عصبانی می‌شود و چون روش زندگی خودش را قبول دارد از شما هم انتظار دارد كه مطابق روش او زندگی كنید. همین كه روش زندگی خودش را قبول دارد نشان می‌دهد كه از زندگی‌اش با شما راضی است. یادتان باشد كه این فریادهای او تنها به این دلیل است كه شما برایش اهمیت دارید و اگر علاقه‌ای به شما نداشته باشد كاری هم به كارهای شما ندارد.

روش برخورد با شوهر شماره یك


شما در مقابل چنین همسری 3 راهکار دارید كه انجام دادن آنها رابطه‌تان را شیرین‌تر خواهد كرد:


 در مقابل رفتار و لحن تند همسرتان از خودتان گذشت نشان دهید نه اینكه حرف‌های او را نشنیده بگیرید چون این كار او را عصبانی‌تر خواهد كرد. بالعكس باید سعی كنید حرف‌های او را گوش دهید و در مقابل عصبانیتش، عصبانی نشوید. این كار باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس شوهرتان بیشتر شود و اگر اعتمادبه‌نفس او افزایش یابد مطمئن باشید كه در مقابل شما هم كاری می‌كند كه بیشتر از او راضی باشید و بالطبع اعتمادبه‌نفس‌تان هم بیشتر خواهد شد.

 سعی كنید شوهرتان را متقاعد كنید كه همان قدر كه وجودش برای خودش اهمیت دارد برای شما نیز مهم است. بهترین روش برای این كار این است كه به او خوب گوش كنید و اگر به نظرتان حرف‌هایش درست و منطقی است آنها را بپذیرید و اگر متوجه شدید كه سخنی غیرمنطقی می‌گوید طوری وانمود كنید كه حرف‌های او را پذیرفته‌اید تا در یك فرصت مناسب كه او عصبانی نیست با او در این مورد صحبت كنید.

 اگر رانندگی كردن شما او را عصبانی می‌كند به‌راحتی می‌توانید در حضور او رانندگی نكنید و مواقعی كه با هم سوار اتومبیل می‌شوید رانندگی را به او محول كنید. شاید به نظرتان این كار پاك كردن صورت مسئله باشد اما اگر با رعایت موارد فوق به نتیجه مطلوب نرسیدید این تنها راه‌حل شما در مقابل عصبانیت اوست.



2. بچه رو اینقدر لوس نکن!

اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید كه حامی سفت و سخت بچه‌‌ها هستند و سعی می‌كنند كه خطاها و گناهان كوچك بچه‌ها را ببخشند و با آنها به طور ملایم رفتار می‌كنند اما در مقابل، شوهرتان معتقد است باید با كودك واقع‌بین و جدی رفتار كرد و دوست ندارد كه بچه شما لوس و ننر بار بیاید و فكر می‌كند كه پدر و مادر باید در مقابل بچه باجذبه و نظامند رفتار كنند تا آنها بی‌تربیت و لوس بار نیایند، این یعنی شوهر  شما از نوع شماره 2 است.

شوهر شماره 2 چگونه مردی است؟

مردی است كه می‌خواهد در رفتارش درستكار باشد و پدری است كه به فرزندانش  علاقه‌‌مند است. به آینده آنها با وسواس و دقت می‌اندیشد و مایل است كه كودك در موقع لزوم تنبیه شود و هنگامی كه كار درست و خوبی انجام می‌دهد مورد تشویق قرار گیرد. این مردها پررنگ‌ترین ویژگی‌شان پدر بودن‌شان است و به دلیل اینكه اصولا خودشان مردهای بسیار منظم و مرتبی هستند در مقابل فرزندان‌شان هم دوست دارند با نظم برخورد كنند.
 
این نكته را به یاد داشته باشید كه هدف آنها مخالفت با شما نیست اما چون آینده فرزندان‌شان برایشان مهم است سعی می‌كنند با نظارت‌هایشان آینده آنها را بیمه كنند و این سختگیری‌هایشان را به نفع آنها می‌دانند.

روش برخورد با شوهر شماره 2


 در این مواقع به هیچ عنوان نباید طرف فرزندتان را بگیرید چون با این كارتان باعث می‌‌شوید كه اولا مخالفت همسرتان با شما بیشتر شود و در ثانی فرزندتان از پدرش به علت سختگیری‌هایش فراری شود و از همه مهم‌تر اینكه به كارهای اشتباهش ادامه می‌دهد چون دیگر ترسی از پدر خود ندارد و مطمئن است كه شما از او طرفداری خواهید كرد. سعی كنید همیشه طرف همسرتان را بگیرید و با این كار به او نشان ‌دهید كه مرد قابل اعتمادی است و نظریات او را قبول دارید.

 در چنین شرایطی خودتان را جای همسرتان بگذارید و تصور كنید كه اگر عكس این قضیه رخ داده بود شما چه انتظاری از همسرتان داشتید. بنابراین سعی كنید روحیات شوهرتان را بهتر درك كنید. مطمئن باشید كه این روش برخورد به نفع سعادت خودتان و فرزندان‌تان خواهد بود. اگر در این مواقع كودكتان ناراحت شد سعی كنید او را متقاعد كنید كه پدرش صلاح او را می‌خواهد و به او گوشزد كنید كه پدرش چقدر او را دوست دارد.



3. اینکه من می گم را بپوش

همه آراستگی را دوست دارند و سعی می‌كنند كه جزو افراد آراسته باشند و مطمئنا هم دوست دارند همسرشان نیز خوش‌لباس باشد. اما این ویژگی از نظر مردها با تبعیت از مد، خیلی متفاوت است. آنها دوست ندارند همسرشان از مد تبعیت كند بلكه دوست دارند همسرشان مطابق میل آنها لباس بپوشد.
 
اما در این بین بعضی‌ از مردان هستند كه این علایق‌شان را در نوع لباس پوشیدن به همسرشان تحمیل می‌كنند و اجازه نمی‌دهند  كه او مطابق میل خودش  لباس بپوشد. هنگام خرید لباس با همسرشان همراه می‌شوند و در خرید كردن او هم دخالت می‌كنند اینطور مردها را شوهر شماره 3 نامگذاری كردیم.



شوهر شماره 3 چگونه مردی است؟

بدون برو برگرد مردی خودخواه است و تمایل زیادی دارد كه افكار و سلیقه‌اش را به دیگران و به خصوص شما تحمیل كند. بی‌اعتمادی و كمی بدبینی از صفات بارز اوست. او دوست ندارد كه همسرش مركز توجه دیگران باشد و این موضوع برایش با مرتب بودن تفاوت دارد. البته در شرایطی هم ممكن است او مردی باشد كه سلیقه شما در خرید لباس را قبول ندارد. این اظهارنظرهای او دلیلی محكم بر این است كه شما را دوست دارد و نمی‌خواهد كه شما را از دست بدهد. در چنین مواقعی ممكن است او نام خودش را غیرتی بگذارد.

روش برخورد با شوهر شماره 3:

 
همسرتان دشمن شما نیست


 یادتان باشد كه هیچ‌وقت از مد تبعیت نكنید. چه همسر شما این كار را دوست داشته باشد چه نه. اولین قدم برای مرتب بودن تبعیت نكردن از مد است در صورتی كه خیلی‌‌ها گمان می‌كنند كه داشتن این ویژگی پیروی كردن از مدهای روز است اما اصل قضیه چیز دیگری است. شاید بارها شده كه پوشش شخصی از نظر شما از مد افتاده باشد. در این مواقع پیش خودتان اولین جمله‌ای كه می‌‌گویید این است كه «چقدر خزه؟» و این حقیقت را هم حتما قبول دارید كه مد روز به روز عوض می‌شود بنابراین آنچه دیروز مد بود امروز دمده است.

 از آنجا كه یكی از دلایل بروز چنین مشكلاتی بی‌اعتمادی و كمی هم بدبینی است این وظیفه شماست كه سعی كنید بیش از پیش حس اعتماد او را به خود جلب و او را متقاعد كنید كه افكارش درست نیست و شما برای جلب توجه لباسی را انتخاب نمی‌كنید.

 شما باید سعی كنید كه مطابق میل همسرتان لباس بپوشید. اگر او از مدل خاصی خوشش می‌آید باید شما برای رضایت او سلیقه‌اش را در نظر بگیرید، همان‌طور كه انتظار دارید شوهرتان طوری لباس بپوشد كه شما دوست دارید پس او نیز می‌تواند چنین توقعی از شما داشته باشد. بنابراین او را به دلیل داشتن این توقع سرزنش نكنید.



4. آروم‌تر باش

این دسته از مردان دوست ندارند كه در اماكن  عمومی با صدای بلند صحبت كنید یا طوری حرف بزنید و بخندید كه دیگران صدای شما را بشنوند. اینها از بگومگو و بحث كردن در اماكن عمومی مثل رستوران خوش‌شان نمی‌آید و عصبانی می‌شوند. و اگر شما باز هم ناخواسته با صدای بلند جواب همین سؤال او را بدهید به‌سرعت عصبانی می‌شوند. اینها شوهرهای شماره 4 هستند.

شوهر شماره 4 چگونه مردی است؟

از ویژگی‌ها و صفات بارز او این است كه به آرامش و سكوت علاقه‌مند است و از شایعه‌پردازی، فاش كردن اسرار به‌شدت گریزان. به آزادی و آرامش دیگران هم علاقه‌مند است و نمی‌خواهد به هیچ وجه باعث ناراحتی كسی بشود. احترام گذاشتن او به قواعد، آداب و سنت‌های اجتماعی قابل توجه است و روی هم رفته می‌توان او را مردی اجتماعی و مردمدار دانست. او از آن دسته از آدم‌هایی است كه مدام به این قضیه می‌اندیشد كه دیگران در مورد او چگونه فكر می‌كنند و نگران این است كه مبادا آبروریزی شود. به طور كلی حرف مردم برایش خیلی اهمیت دارد.

روش برخورد با شوهر شماره 4


با چنین شوهری خیلی راحت می‌شود مدارا كرد و كنار آمد. تنها كافی است كه به اعتقادات و علایق او احترام بگذارید. اگر دوست ندارد كه شما در اماكن عمومی با صدای بلند صحبت كنید سعی كنید این عادت را در خود از بین ببرید. شما به‌راحتی می‌توانید با كمی تمرین یاد بگیرید كه آهسته صحبت كنید. رعایت این قبیل موارد می‌تواند كمك بزرگی به شما و رابطه‌تان با شوهرتان كند. اولین تمرین برای فائق آمدن بر این قبیل مشكلات این است كه وقتی تلویزیون تماشا می‌كنید یا به یك آهنگ گوش می‌دهید صدای آن را كم كنید تا بتوانید به این صدای پایین عادت كنید.
 
قدم دوم هم این است كه از دوستان و سایر اعضای خانواده بخواهید كه هر وقت متوجه شدند با صدای بلند حرف می‌زنید گوشزد كنند كه صدایتان را پایین بیاورید. یادتان باشد كه وقتی با صدای بلند صحبت می‌كنید جو گفت‌وگو تنش‌زا می‌شود و كسانی كه از دور شما را نگاه می‌كنند ممكن است تصور كنند كه در حال دعوا كردن هستید.



5.  چرا اینقدر با تلفن صحبت می‌كنی؟

اینها همسرانی هستند که هنگامی كه شما را در حال تلفن زدن و مشغول درددل كردن و حرف زدن می‌بینند ناراحت می‌شوند به خصوص وقتی احساس می كنند كه حرف‌های بی‌اهمیت می‌زنید و برای وقت‌گذرانی مشغول حرف زدن با تلفن هستید یا در مواقعی كه گمان می‌كنند صحبت‌های تلفنی‌تان منحصربه‌ بدگویی و شایعه‌پردازی یا غیبت كردن است،نمی‌توانند تحمل كنند که همسر‌شان به این ترتیب وقت‌گذرانی كند. به همین دلیل خیلی زود نظر خود را بیان کرده  و مخالفت خود را با انتقاد نشان می‌دهند.



شوهر شماره 5 چگونه مردی است؟

می‌‌توان او را مردی دقیق و دلسوز دانست كه قدر تک‌تک ساعات عمر خود را می‌داند. كسی كه برای زندگی‌اش و تك‌تك لحظه‌های آن برنامه‌ریزی دارد و دوست ندارد از برنامه‌ خود عقب باشد؛ او مردی است كه از هر لحظه زندگی خود لذت می‌برد. او مثبت بودن و موثر بودن را دوست دارد. از همه مهم‌تر اینكه همان‌قدر كه به زندگی خودش فكر می‌كند و برای آن برنامه‌‌ریزی دارد بالطبع برای شما هم نگران است و دوست ندارد وقت خود را با مسائل بی‌ارزش تلف كنید.

روش برخورد با شوهر شماره 5:


شما باید طوری رفتار كنید كه نشان دهید كه با او هم‌فكر هستید. باید برای ارضای حس مسئولیت او خودتان را زنی زرنگ و كاردان معرفی كنید و به او این اطمینان را بدهید كه شما هم مثل او برای زندگی‌تان برنامه‌ریزی دارید و وقت خود را با كارهای بیهوده هدر نمی‌‌دهید. حتی‌المقدور سعی كنید در حضور شوهرتان پای تلویزیون و تلفن ننشینید و اوقات بیكاری‌تان را هم اگر پیش شوهرتان هستید با یك برنامه مفرح و شاد بگذرانید.
 
به طور خلاصه باید طوری رفتار كنید كه به او نشان دهید كه زندگی مشترك‌تان برای شما اهمیت زیادی دارد و اصلا نسبت به خواسته‌های او بی‌تفاوت نباشید این بی‌تفاوتی باعث می‌شود او نسبت به شما و كارهایی كه انجام می‌دهید  حساس‌تر شود.



6. در جمع خودت رو کنترل کن

شوهری كه دوست ندارد شما در مقابل دیگران به او ابراز علاقه كنید و از اینكه مقابل دیگران رفتار خیلی صمیمی و خودمانی با او داشته باشید ناراحت می‌شود و ترجیح می‌دهد در جمع رفتاری متعادل داشته باشید.



شوهر شماره 6 چگونه مردی است؟

مردی خجالتی و تا حد زیادی پایبند به اصول اخلاقی است و از همسرش توقع وقار و سنگینی زیادی دارد. اساسا دوست ندارد كه دیگران را در محیط صمیمی زندگی خودش راه بدهد. ابراز علاقه او تنها به هنگام تنهایی است چون عشق بین زن و شوهر را یك موضوع كاملا خصوصی به حساب می‌آورد و از شما هم همین انتظار را دارد و توقع دارد با مراعات حال او و حفظ حریم خصوصی‌تان رفتار کنید.

 روش برخورد با شوهر شماره 6:


به طور كلی این نكته را به یاد داشته باشید كه هرچند ابراز علاقه به همسر از مسائلی است كه باید صد‌درصد به آن توجه كرد اما اصولا این كار در جمع و در حضور افراد خارج از خانواده‌تان كار اشتباهی است.
 
آنچه شما باید در خارج از محیط خانه رعایت كنید توجه كردن به شوهرتان و احترام گذاشتن به اوست. شما نباید اینها را با صمیمیت و ابراز علاقه‌ اشتباه بگیرید. اصول اخلاقی حكم می‌كند كه روابط داخل منزل‌تان با روابط خارج از منزل‌تان تفاوت داشته باشد. البته این نكته را هم به یاد  داشته باشید كه محترمانه رفتار كردن و احترام گذاشتن به یكدیگر هرگز به این معنی نیست كه برخوردتان با شوهرتان خشك و رسمی باشد.



7. بهم بگو چقدر خرج کردی

شوهری كه مدام از شما صورت خرج‌های روزانه‌تان را می‌خواهد البته نه به این دلیل كه به شما اعتماد ندارد بلكه به این علت كه به دقت و نظم علاقه‌مند بوده و دوست دارد هرچیزی با حساب و كتاب پیش برود. او می‌خواهد هر پولی در راه درست و صحیح خرج شود و این كنترل كردن خرج خانه شما را ناراحت كرده و عذاب می‌دهد.



شوهر شماره 7 چگونه مردی است؟

این رفتار با وجودی كه ممكن است به غلط به خست تعبیر شود اما به هیچ وجه ربطی به خسیس بودن شوهرتان ندارد بلكه نشان‌دهنده شخصیت دقیق اوست. او به لزوم تنظیم یك بودجه دقیق واقف است و از اینكه زندگی‌اش حساب و كتاب داشته باشد لذت می‌برد. البته ممكن است در بعضی موارد این روحیه باعث ناراحتی شما شود ولی دقت كنید كه دقیق بودن در امور اقتصادی منزل یك حسن است نه یك عیب. اگر شوهر شما مرد خسیسی بود تمام خرج و مخارج را خودش در دست می‌گرفت و به شما اجازه خرید نمی‌داد. در صورتی كه شوهر شما اینگونه نیست.
 
روش برخورد با شوهر شماره 7:

بهتر است با دقت بیشتری به كارهای او و حرف‌هایش توجه كنید چون در این صورت متوجه می‌شوید كه حق با اوست. بهتر است با دقتی كه از خود نشان می‌دهید به او این اطمینان را بدهید كه همه چیز در زندگی روزانه شما حساب و كتاب دارد و بدون این حساب و كتاب‌ها خرج نمی‌كنید و خودتان مواظب همه چیز هستید. به طور كلی بهتر است با او همراه شوید تا زندگی بهتری را برای خودتان و همسرتان فراهم كنید. فراموش نكنید شما با كمی اقتصادی فكر كردن می‌توانید هم كمك خرج خانه باشید و هم پس‌انداز خوبی را برای زندگی مشترك‌تان فراهم كنید.



8. بریم سینما؟

شوهری كه همیشه آماده است كه نظر خود را درباره كتاب‌ یا مجله‌ای كه می‌خو‌اهید بخرید ابراز كند و در ضمن شما را تشویق به دیدن یك فیلم سینمایی یا تئاتر می‌كند و اگر به خواسته او اهمیت ندهید عصبانی می‌شود و قهر می‌كند. او طوری رفتار می‌كند كه شما متوجه این رفتار او بشوید و برای جبران دلخوری كاری را كه به شما پیشنهاد داده انجام دهید. خلاصه اینكه به هر روشی سعی می‌كند شما را راضی كند كه پیشنهاد او را بپذیرید و البته بعد از انجام دادن كار پیشنهادی او باید از این انتخاب هم راضی باشید و از او تشكر و قدردانی كنید.



شوهر شماره 8 چگونه مردی است؟

همسرتان مردی است كه در مقابل شما احساس برتری زیادی می‌كند و به نحوی سعی دارد به اصطلاح شما را با خود هم‌سطح كند. عقاید او هرچند هم قابل قبول باشد می‌تواند مورد پسند شما واقع نشود و چون شوهرتان در ابراز عقاید خود مصر است این برخورد می‌تواند زمینه یك بگومگو و عدم رضایت شود. اما این نكته را در نظر داشته باشید كه او مرد لجوجی است و تا حد بسیار زیادی سماجت دارد و تا به اهدافش نرسد آن را رها نمی‌كند و به قول معروف اگر در بسته باشد از پنجره وارد می‌شود.

 روش برخورد با شوهر شماره 8:

كنار آمدن با چنین اشخاصی سخت‌ترین كار است چون نه می‌توانید او را قانع كنید و نه می‌‌توانید به او بی‌‌اهمیت باشید. از طرفی هم دوست ندارید پیشنهادهای او را بپذیرید. بنابراین راهی وجود ندارد جز اینكه در مقابل چنین افرادی بسوزید و بسازید. فكر اینكه بتوانید او را از این اخلاق بد آگاه كنید را از سرتان بیرون كنید. بهتر است با پذیرفتن انتخاب‌های او زندگی را برای خودتان و شوهرتان شیرین كنید.



9. وقت‌شناس باش دیگه!

اگر با هم در محلی قرار ملاقات گذاشته‌اید و شما كمی دیر برسید او عصبانی و ناراحت می‌شود و به هیچ عنوان حاضر نیست دلایل عذرخواهی شما را بپذیرد و صد درصد شما را مقصر می‌داند همیشه به جان شما نق می‌زند كه وقت‌شناس نیستید و برای وقت او ارزشی قائل نیستید و... و هر مسئله‌ای كه پیش می‌آید این قضایا را یادآوری می‌كند.



شوهر شماره 9 چگونه مردی است؟

روی هم رفته او مرد خوش‌‌اخلاقی نیست؛ لجوج، یكدنده و بی‌منطق است. البته این یك مورد كوچك است اما اگر این عدم تفاهم در موارد مهم‌تری بروز كرد می‌تواند زندگی شما را تلخ كند. او  عادت دارد كه كوچك‌ترین و كم‌اهمیت‌ترین مسائل را بزرگ كند و در تمام مشكلات پیش‌آمده شما را مقصر بداند و بدون گوش دادن به دلایل و حرف‌های شما در موردتان قضاوت می‌كند و از همه بدتر اینكه هیچ وقت اینها را فراموش نمی‌كند و به قول معروف كینه شتری است.

روش برخورد با شوهر شماره 9:


بهتر است با بحث و گفت‌وگوهای دوستانه او را متقاعد كنید كه همیشه برای مشكل یا اتفاقی دلیل منطقی و قابل قبول وجود دارد و اگر شما دیر به قرار ملاقات‌تان رسیده‌اید حتما دلیل قانع‌كننده‌ای داشته‌اید. به او یادآوری كنید كه دوست نداشته‌اید كه دیر برسید و او را منتظر بگذارید. در ضمن به او بفهمانید كه شما هیچ دشمنی به خصوصی با او ندارید بلكه كاملا بالعكس مایل هستید كه در كنار او احساس خوشبختی، امنیت و آرامش كنید. یادتان باشد در چنین شرایطی نباید به این دعواهای به اصطلاح زرگری دامن بزنید بلكه در این شرایط باید او را آرام كنید.مجله ایده آل
برچسب ها: زنها ، مردها ، شوهر ، همسران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار