کد خبر: ۱۶۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 17
مسئول نگه داشتن قوام پوست کلاژن داخل درمی میباشد; حال به هر علتی در روند کلاژن سازی اختلالی بوجود آید می تواند باعث چروک پوست گردد.

شفا آنلاین:گذر زمان رد پایش را بر تمام اجزاء بدن ما میگذارد، این اثرات در زبان ما پیری نامیده میشود که در پوست به صورت چین و چروک و افتادگی پوست <Wrinkles and drooping skin>دیده میشود، اما متاسفاته استرس های روزمره، مصرف سیگار، آلودگیهوا، اثرات اشعه آفتاب و … همه و همه پیری ما را تسریع مینمایند. همه در پی راه چاره، پیشگیری و درمان پیری می رویم؛ اما کدام روش واقعا در جوانتر شدن ما،جوان ساختن ما و جوان ماندن ما بیشترین تاثیر را دارد و چگونه می توانیم به صورت طبیعی به رفع چین و چروک صورت پرداخته و شبیه عکسهای سال قبل خود شویم.

به گزارش شفا آنلاین:بوجود آمدن شیارهای عـرضی در پیشانی و شیارهای طـولی در بین دو ابرو و نیز شیارهای کنار چشم ها و دهان و بر روی گونه ها .

علت چروک صورت :
در ایجاد چروک صورت علتهای گوناگونی وجود دارد. مسئول نگه داشتن قوام پوست کلاژن داخل درمی میباشد; حال به هر علتی در روند کلاژن سازی اختلالی بوجود آید می تواند باعث چروک پوست گردد. با افزایش سن کلاژن سازی دچار وقفه میگردد و افراد با سنین بالا پوستی افتاده دارند..اختلالات ارثی در تولید کلاژن در بیماران سندرم مارفان و سندرم اهلر دانلس از این جمله اند در این بیماران پوست بعلت نقص در کلاژن سازی دچار افتادگی زود رس و چین و چروک صورت میگردد.

روشهای مختلفی ازجمله تزریق بوتاکس خط اخم و چروک های صورت، تزریق ژل و چربی و … تاکنون عرضه شدهاند اما جدیدترین روشی که روند پیری را معکوس مینماید تقبل هزینه لیفت صورت بدون جراحی با نخ است. قیمت کشیدن پوست صورت نیز به تعداد نواحی قابل درمان بستگی دارد.

تکنیک جوانسازی، بر مبنای جاگذاری نخهای آهسته جذبشونده در زیرپوست هست. با تقبل هزینه لیفت صورت با نخ ، این نخها بهتدریج و طی چهار تا شش ماه تحلیل رفته و سرانجام ناپدید خواهند شد، اما در این مدت، تکثیر سلولهای فیبروبلاست ( سلولهای سازنده الیاف کلاژن و الاستین که مسئول ایجاد و حفظ شکل و استحکام بافتها هستند ) و ساختوساز کلاژن و الاستین و گسترش و نوسازی عروق را در پیرامون خود بهشدت تحریک میکنند. از این تکنیک جوانسازی میتوان لیف ابرو با نخ را نیز انجام داد .

پزشک آنلاین

دکتر مازیار صدر العلمایی [ پوست و مو ]

برچسب ها: پیری ، کلاژن ، سنین بالا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: