کد خبر: ۱۶۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 12
گرچه افراد نيرومند و پر انرژي مي توانند داراي فعاليت و توانايي بيشتر باشند و به طور کلي موفق تراز ديگران مي باشند
شفاآنلاین>سلامت> گرچه افراد نيرومند و پر انرژي مي توانند داراي فعاليت و توانايي بيشتر باشند و به طور کلي موفق تراز ديگران مي باشند.

به گزارش شفاآنلاین، ولي نيروها وانرژي هاي ديگران به صورت دعا و حرکات مناسب مي تواند شخص را نيرومندتر کرده و توانايي شخص را افزايش مي دهد و آنهايي که به ديگران محبت مي کنند و از نيروهاي ديگران بهره گرفته و زندگي خوب ادامه دهيم. توجه به نيروهاي اطراف بسيار مهم و کار ساز است و هنگامي که به اندازه لازم داراي انرژي(energy) باشيم به خوبي از انواع غذاهابهره گرفته و مواد زائد را از بدن دفع مي نماييم و هنگامي نيرو دچار نارسايي و ضعف شود انواع مواد زائد در بدن مانده و مجاري را تنگ و يا مسدود مي نمايد.

 فعاليت روزانه و پياده روي علاوه بر افزايش (increase)نيروي بدن براي خارج کردن مواد زائد بسيار مهم و آنهايي که بيشتر فعاليت مي نمايند مواد زاينده و زائد و اضافي بيشتري از بدن خارج شده و پاک سازي بهتر قابل انجام مي باشد مواد اضافي به صورت چربي و عرق و ترکيبات پروتئيني مانند اوره و اسيد اوريک از بدن خارج مي شود و آنهايي که بيشتر از مواد پروتئيني بهره مي گيرند اسيد اوريک بيشتري از بدن خارج شده و ممکن است پوست را خشن کرده و يا ايجاد ورم و ميخچه نمايد.

 آنهايي که بيشتر راه مي روند در پاي آنان ميخچه بيشتري تشکيل مي شود که خود نشانه دفع مواد نيتروژن دار در بدن مي باشد.
برچسب ها: سلامت ، انرژی ، افزایش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: