کد خبر: ۱۶۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 05
یکی از اولویت های وزارت بهداشت در چهار ساله دوم دوره فعالیت ،ارتقاء و تقویت طرح تحول سلامت است
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی گفت : ما به دنبال جذب منابع مالی پایدار با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح تحول سلامت هستیم

به گزارش شفا آنلاین،سید حسن هاشمی روز سه شنبه در حاشیه آیین معارفه و تودیع رئیس کل جدید و قدیم سازمان نظام پزشکی(Medical System) در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت های وزارت بهداشت در چهار ساله دوم دوره فعالیت ،ارتقاء و تقویت طرح تحول سلامت است .

وی با بیان اینکه می خواهیم تولیت این طرح را یکپارچه کنیم ،اظهارداشت : از این پراکندگی موجود می خواهیم به یک فرماندهی واحد ،آن طور که در سیاست های کلی نظام سلامت آمده است برسیم .

هاشمی افزود: همچنین با استقرار کامل نیرو های جدیدو قدیم در وزارتخانه و دانشگاه ها با انرژی مضاعفی برنامه وزارت بهداشت(Ministry of Health) را انجام خواهیم داد .

وزیر بهداشت تصریح کرد: به طور یقین کارنامه چهار ساله دوم پر بارتر از چهارساله اول خواهد بود که امیدواریم این موضوع محقق شود و موجب رضایت بیشتر مردم شود .

وی در ادامه در باره سازمان نظام پزشکی و آغاز به کار رئیس کل جدید این سازمان نیز گفت: افتخار داریم که یکی از مفاخر جامعه پزشکی مورد اعتماد و وثوق پزشکان (دکتر ایرج فاضل)در این سمت منصوب شده است که امیدواریم شاهد تحولات در عرصه نظام پزشکی درآینده باشیم .

وزیر بهداشت افزود: به طور قطع دکتر فاضل در دوره مدیریت خود از حقوق مردم و جامعه پزشکی بیش از پیش دفاع خواهد کرد ،البته دولت در همه بخش ها مرتبط با نظام سلامت در کنار انجمن های علمی ،جامعه پزشکی و سازمان نظام پزشکی خواهد بود .

در آیین معارفه و تودیع رئیس کل جدید و قدیم سازمان نظام پزشکی علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، فرهادی وزیر سابق علوم و اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی حضور داشتند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: