کد خبر: ۱۶۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 05
به عنوان مسئولیتی که دارم همواره خود را در کنار دکتر هاشمی و همچنین سازمان نظام پزشکی می‌دانم. مطمئن باشید با تمام توان خود حضور خواهم داشت

شفا آنلاین>سلامت>وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای همکاری با وزارت بهداشت به عنوان تولیت نظام سلامت و همچنین سازمان نظام پزشکی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر علی ربیعی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان نظام پزشکی با اشاره به خدمات دکتر زالی در چهار سال گذشته، گفت: دکتر زالی مدارا و آرامش را به سازمان نظام پزشکی بردند. همچنین مطمئنم که با حضور دکتر فاضل در سازمان، سرمایه اجتماعی نظام پزشکی افزایش می‌یابد. من نیز به نوبه خود در کنار دکتر هاشمی به عنوان تولیت وزارت بهداشت(Ministry of Health) و همچنین دکتر فاضل خواهم بود.

وی ادامه داد: هر موضوعی در کشور ممکن است ذینفعان متعددی داشته باشد. به طوریکه ممکن است کانون هر موضوعی یک یا دو دستگاه باشند اما افراد زیادی از بابت آن موضوع ذینفع باشند. در هر صورت لازم است که با گفت‌وگو به درکی مشترک رسید تا همه ذینفعان نسبتی از رضایت را به دست آورند.

ربیعی ادامه داد: من پزشک نیستم اما می‌خواهم این جمله را بگویم که یادمان باشد که از کدام شرایط به کدام شرایط رسیدیم. باید بدانیم که به سختی به شرایط کنونی رسیدیم و زحمات زیادی کشیده شد. به هر حال مردم، فروشندگان و خریداران خدمت هر کدام از ذینفعان این حوزه هستند؛ اینکه ما در کنار یکدیگر با درک مشترک از مسائل، حرکت کردیم بسیار شایسته بود و یقین دارم با حضور دکتر فاضل در سازمان نظام پزشکی(Medical System) این درک متقابل را جدی‌تر دنبال خواهیم کرد.

وزیر رفاه افزود: به عنوان مسئولیتی که دارم همواره خود را در کنار دکتر هاشمی و همچنین سازمان نظام پزشکی می‌دانم. مطمئن باشید با تمام توان خود حضور خواهم داشت. جامعه پزشکی همواره در ایران از گروه‌های مرجعی بوده که بسیار در رفتار مردم نیز تاثیرگذار است. پزشکی و طبیب همواره سرمایه اجتماعی کشور بوده است.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: مجددا برای همه گونه همکاری در کنار وزیر بهداشت و همچنین سازمان نظام پزشکی اعلام آمادگی می‌کنم. امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشیم و زندگی همه پر از خیر و برکت باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: