کد خبر: ۱۶۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 31
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه سایپا با تولید بیش از ۶۲ هزار دستگاه در مردادماه سال جاری توانست رکورد تولید ماهیانه خودرو طی ۶ سال اخیر را به ثبت برساند
شفاآنلاین>سلامت> معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه سایپا با تولید بیش از ۶۲ هزار دستگاه در مردادماه سال جاری توانست رکورد تولید ماهیانه خودرو طی ۶ سال اخیر را به ثبت برساند.

به گزارش شفاآنلاین، محمد قربانی با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: بر اساس مقایسه تولید ماهیانه خودرو در مدت 6 سال(Year) اخیر، در مردادماه سال جاری بالغ بر 62 هزار دستگاه خودرو در گروه خودروسازی سایپا در بخش خودروهای سواری، تجاری سبک و سنگین تولید شده است.

وی تصریح کرد: تیراژ تولید شده در مردادماه سال جاری بالاترین تیراژ تولید ماهیانه خودرو در گروه سایپا طی 6 سال اخیر پس از سال 1390 است که ثبت این رکورد حاصل تلاش و همکاری همه قسمت های گروه بزرگ خودروسازی سایپا در زنجیره تامین، تولید، شرکت های تامین کننده، قطعه ساز و خودروساز و همراهی بخش های فروش، مالی(Financial) و مهندسی است. قربانی یادآور شد: پس از سال 1390 به واسطه تحریم ها و شرایط نامناسب اقتصادی کشور، صنعت خودرو روزهای سختی را تجربه کرد که گروه سایپا با برنامه ریزی های لازم این شرایط را با موفقیت پشت سر گذاشت.
برچسب ها: سایپا ، سلامت ، تولید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: