کد خبر: ۱۶۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 24
در این دولت مسئله سلامت یک اولویت اصلی به حساب می آید و کاهش پرداخت ۶۰ درصدی از جیب و تهیه لوازم بیمارستانی بیماران از جمله اقدامات این دولت محسوب می شود
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: تعرفه در بین پزشکان ایجاد انگیزه می‌کند اما جامعه پزشکی فقط به دنبال افزایش آن نیست.

به گزارش شفا آنلاین، سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی(Social Security) در مراسم تجلیل از پزشکان گه در بیمارستان میلاد برگزار شد، اظهار کرد: زادروز اندیشمند و حکیمی دانا روز پزشک نامیده شده است زیرا که وی بیش از ۴۵۰ کتب پزشکی نوشته است و در تاریخ کشورمان دانشمندان زیادی در دانشگاه جندی شاپور تربیت شده اند.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت افزود:در این دولت مسئله سلامت یک اولویت اصلی به حساب می آید و کاهش پرداخت ۶۰ درصدی از جیب و تهیه لوازم بیمارستانی بیماران از جمله اقدامات این دولت محسوب می شود.

نوربخش افزود: در طرح تحول مشکلاتی وجود دارد و بنا بر گفته رییس جمهور باید به آنها پرداخته شود و مصارف متناسب با منابع شود و راهکارهایی در این خصوص دیده شده است.

وی عنوان کرد: امشب کتاب هایی که به وسیله رئیس هیئت امنا نگاشته شده است رونمایی می شود.

نوربخش تاکید کرد: کرامت جامعه پزشکی(Medical Society) باید حفظ شود تا رابطه بین پزشک و بیمار خدشه دار نشود و درمان افراد به خوبی انجام شود، جامعه پزشکی به دنبال تعرفه بالاتر نبوده بلکه افزایش تعرفه تنها برای ایجاد انگیزه در بین پزشکان است و منافع پزشک و بیمار به هم تنیده شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: