کد خبر: ۱۶۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 23
با تمام کارهای بزرگی که جامعه پزشکی انجام داده یکی از مهم‌ترین خلاء‌ها اینکه تاکنون فضایی جامع و کاملی برای دفاع از حق و حقوق پزشکی ایجاد نشده است
شفا آنلاین>سلامت>نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از خلاء فضای دفاع از حق و حقوق پزشکی، گفت: شأنیت جامعه پزشکی باید حفظ شود لذا نظام پزشکی باید این فضا را ایجاد کند.

به گزارش شفا آنلاین،محمدحسین قربانی ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک به همه جامعه پزشکی(Medical Society) در خصوص خلاءهای جامعه پزشکی، گفت: با تمام کارهای بزرگی که جامعه پزشکی انجام داده یکی از مهم‌ترین خلاء‌ها اینکه تاکنون فضایی جامع و کاملی برای دفاع از حق و حقوق پزشکی ایجاد نشده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هرچند آحاد مردم به گردن حاکمیت و جامعه پزشکی به دلیل سوگند و تحصیلات پزشکان حق دارند اما شأنیت جامعه پزشکی باید حفظ شود.

وی افزود: انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی(Medical System) با روش جدید و مشارکت بالایی انجام شد، لذا امیدواریم با تشکیل دوره جدید که در سوم شهریور شورای عالی و رئیس کل آن هم انتخاب می شود، نظام پزشکی مقتدری ایجاد شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تشکیلات صنفی نظام پزشکی به خوبی می‌تواند از حق و حقوق جامعه پزشکی دفاع کند، بنابراین امیدواریم با آغاز به کار دوره جدید فضای دفاع از جامعه پزشکی گسترده‌تر شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: