کد خبر: ۱۶۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 23
فعاليت‌هاي بدني در افزايش نيروي حرارتي و الكتريكي بدن قابل ملاحظه مي‌باشند و اشخاصي دائم بيمار مي‌شوند كه داراي تحرك بدني كمتر مي‌باشند

شفاآنلاین>سلامت> فعاليت‌هاي بدني در افزايش نيروي حرارتي و الكتريكي بدن قابل ملاحظه مي‌باشند و اشخاصي دائم بيمار مي‌شوند كه داراي تحرك بدني كمتر مي‌باشند. در اثر فعاليت و حركت، گاز co2 بيشتري از ريه‌ها خارج مي‌شود و اسيدلاكتيك زيادتري در عضلات توليد مي‌گردد انرژي الكتريكي در اثر ماساژ عضلات رويهم افزايش مي‌يابند و توان فرد بالا مي‌رود. انواع عفونت‌ها در اثر حركت و فعاليت بدن از بين مي‌روند و انواع ميكروب‌ها براي رشد به محيط آرام نياز دارند.

به گزارش شفاآنلاین، هنگامي كه مغز فعال مي‌شود كار بدن كاهش مي‌يابد و بدن آرام مي‌گيرد. انرژي بدن نيز دچار كاهش مي‌شود و بدن(Body) رو به سردي مي‌رود و اسيديته بدن دچار افزايش مي‌گردد.

توجه به غذاهاي پرانرژي و محيط گرم(Hot) و فصل مصرف مواد خوراكي و ديگر عوامل در تغيير PH قابل توجه مي‌باشد در PH قليائي و بالاتر از خنثي در مدت طولاني و افزايش ترشح صفراي اضافي انواع بيماري‌هاي زردي و يرقان و كاهش اسيد معده و عدم هضم كامل پروتئين‌ها و مواد نشاسته‌اي و قندي ظاهر مي‌گردد. كارآئي مغز و اعصاب كم مي‌شود و عكس‌العمل‌هاي بدن دچار ضعف مي‌گردد. هنگامي كه انواع تشخيص‌ها در مطالب و اطراف و زندگي دچار اختلال مي‌گردد بيماري‌هاي گوناگون ظاهر مي‌گردد كه در صورت اصلاح فعاليت كبد درمان انجام مي‌گيرد. در غير اينصورت و انواع درمان‌هاي علامتي موجب مزمن شدن بيماري و عواقب كبدي مي‌گردد.

برچسب ها: چاقی ، سلامت ، ریه ها
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: