کد خبر: ۱۶۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 23
دکتر علی نوبخت درپیامی اعلام کرد:
روز پزشک نه فقط تکریم و تجلیل از پزشکان و طبیبان عزیز و پرتلاش جامعه است بلکه به نوعی تکریم از دانش و فضیلت و دانایی است
شفا آنلاین>سلامت>دکتر علی نوبخت حقیقی همزمان باروز پزشک پیامی منتشر کرد.
به گزارش شفاآنلاین دراین پیام آمده است: یکم شهریور، زادروز نابغه ی دوران، دانشمند بزرگ و طبیب نامدار ایرانی شیخ الرییس ابوعلی سینا و روز پزشک مظهر و تجلی علم و دانش مبتنی بر اخلاق، حکمت و معرفت است.


آنگاه که پزشک به واسطه ی دانش و تخصص و تجربه، جسم و جان بیمار را به دم مسیحایی شفا می بخشد به واقع سلامت و آرامش و آسایش جامعه را در سایه ی عنایت پروردگار متعال تضمین می کند.

روز پزشک نه فقط تکریم و تجلیل از پزشکان و طبیبان عزیز و پرتلاش جامعه است بلکه به نوعی تکریم از  دانش و فضیلت و دانایی است.

این روز مقدس را به جامعه ی شریف پزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی و بهروزی پزشکان اندیشمند و دل آگاه کشور را در راه اعتلای روزافزون خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی و اجرایی مسالت می نمایم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهروزبرومند
|
United States
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
امروز سرور دکتر نوبخت در سخنان خود به نکته بسیار با اهمیتی اشاره نمودند که در کمال شگفتی شفا انلاین رهنمود بسیار ارزشمند سرور دکتر علی نوبخت حقیقی را نیاورده. در نوار سخنرانی سرور دکتر نوبخت این نگرانی بیان شده که کشورهای همسایه روی اسکناس های خودفرتور پورسینا را گذارده اند و از وزارت امورخارجه خواستند پیگیری نمایند. که به این ترتیب ملیت ابن سینا فراموش نشود هرچند آن بزرگوار دانشمندی است که سراسر گیتی به ایشان میبالند،باید دانسته شود که ایرانی هستند و آرامگاه ایشان در همدان.درپایان بایسته است که بانک مرکز کوتاهی گذشته را با چاپ اسکناس های تازه با فرتورپورسینا جبران نماید. ایدون باد
كتايونصمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
وجودبزرگاني مانند آقاي كتر نوبخت و دكتر فاضل دربين جامعه بزشكي خسته و آسيب ديده امروزمايه خوشحالي و نويدبخش آينده اي روشن است.
ممنون كه هستيد استاد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: