کد خبر: ۱۶۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 22
این انتصاب هنوز صددرصد قطعی نشده و ان‌شاءالله هر چه که خیر است به وقوع بپیوندد. البته افراد شایسته‌تری نیز در این زمینه حضور دارند و ما امیدواریم آنچه که خیر بوده انجام شود
شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تکذیب برخی از شروطتش برای پذیرفتن سمت معاون درمان در وزارت بهداشت، گفت: امیدوارم هرچه خیر است به وقوع بپیوندد.

به گزارش شفا آنلاین،قاسم جان‌بابایی در واکنش به خبر انتصابش به عنوان معاون درمان وزارت بهداشت گفت: آقای هاشمی وزیر بهداشت چندین گزینه را به عنوان معاون درمان پیشنهاد داده که بنده یکی از آنها بوده ام.

وی افزود: این انتصاب هنوز صددرصد قطعی نشده و ان‌شاءالله هر چه که خیر است به وقوع بپیوندد. البته افراد شایسته‌تری نیز در این زمینه حضور دارند و ما امیدواریم آنچه که خیر بوده انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) مازندران در ارتباط با اینکه گفته می‌شود شما برای پذیرفتن سمت معاونت درمان شرط و شروطی را تعیین کرده‌اید، گفت: اینکه گفته شده یکی از شروط من داشتن منزل در تهران است را تکذیب می‌کنم، چرا که علی‌رغم حضور خانواده من در مازندران، هیچ مشکلی در ارتباط با مسکن در پایتخت ندارم.

جان‌بابایی خاطرنشان کرد: شروطی که من اعلام کرده‌ام مربوط به مشکلات شخصی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: