کد خبر: ۱۶۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 21
شفاآنلاین : دختربچه 10 ساله کرمانشاهی که توسط مادر معتادش تحت آزار و شکنجه قرار گرفته است نیمه جان با بدنی مجروح به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاین ،ساعت 13 روز جمعه گذشته ای دختربچه 10 ساله با وضعیت جسمانی نامطلوبی به بیمارستان منتقل شد که پس از معاینات اولیه کادر درمانی، پزشک معالج موضوع کودک¬آزاری را تایید کرد.
پس از انتقال بیمار به بیمارستان، دایی این دختربچه اطلاعات زیادی در خصوص علت صدمات وارده بر بدن دخترک نداد و همین مساله باعث شد کادر درمانی درباره تعرض به این کودک ظنین شدند که پیگیری لازم برای حضور پزشکی قانونی صادر شد، اما تاکنون نظر پزشکان قانونی اعلام نشده است.
محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: بررسی‌ها و تحقیقات نشان می¬دهد که سارینای 10 ساله از سوی مادرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته و در حال حاضر به علت پایین آمدن سطح هوشیاری، قادر به صحبت  نیست. ضمن اینکه آثار جراحت در نقاط مختلف بدن این دختربچه به روشنی دیده می¬شود.
این مقام قضایی اضافه کرد: در ادامه پیگیری پرونده مأموران برای دستگیری مادر این دختر خردسال به محل زندگی اش مراجعه کردند که متهم تصمیم به فرار گرفت ولی ماموران موفق شدند او را دستگیر کنند.
این مقام قضایی تاکید کرد: بررسی سوابق این زن نشان میدهد که وی علاوه بر اعتیاد به مواد روانگردان و شیشه، به خاطر اتهاماتی چون روابط نامشروع و سرقت تحت تعقیب بوده و به تازگی از همسرش جدا شده است. با این حال مادر این دختربچه با تفهیم اتهام کودک آزاری و مباشرت در ایراد ضرب و جرح عمدی بدنی به دختر خردسال با صدور قرار تأمین مناسب، به زندان انتقال یافت و دستورات لازم برای بررسی وضعیت روانی این زن صادر شده است.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: این کودک هم¬اکنون در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد و به محض ترخیص تحویل بهزیستی می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: