کد خبر: ۱۶۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 19
بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند به منظور اخذ نوبت با استفاده از کد دستوری *٤*١٤٢٠# از ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنند
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور تسریع و تسهیل دسترسی مخاطبان خود به خدمات درمانی سرپایی مراکز درمانی ملکی، اقدام به راه اندازی سامانه نوبت دهی از طریق اینترنت و موبایل کرده است.

به گزارش شفا آنلاین، علی معیری اظهار کرد: با توجه به حجم بالای متقاضیان بهره گیری از خدمات درمانی تامین اجتماعی و عدم کارایی روش های مرسوم، این سازمان با راه اندازی روش های نوین و غیرحضوری نوبت دهی از جمله اینترنت و موبایل (مبتنی بر USSD)، گام های موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و متقاضیان خدمات درمانی برداشته است.

وی ادامه داد: تاکنون استان های فارس، خراسان رضوی، البرز و گیلان اقدام به راه اندازی این سامانه کرده اند و از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون در مجموع 20 هزار تن از هموطنان از طریق اینترنت و USSD به صورت غیر حضوری از مراکز درمانی تامین اجتماعی، نوبت گرفته اند.

وی گفت: همچنین در هفته جاری، سامانه یادشده برای استان های خراسان جنوبی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و سمنان فعال خواهد شد.

معیری اضافه کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی(Social Security) می توانند به منظور اخذ نوبت با استفاده از کد دستوری *٤*١٤٢٠# از ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنند.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه امسال، امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی و موبایل برای عمده مراکز درمانی سازمان فعال خواهد شد، گفت: در فاز بعدی، نوبت دهی برای سایر خدمات از جمله آزمایشگاه ها نیز برنامه ریزی شده است.

سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است، 356 بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیمار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
درمانگاه حلق و بینی جاش عوض شده ولی اطلاع رسانی نشده

مردم سر در گمن

اینهمه خدمات را با یه کار کوچک خراب نکید

یه بنر بزنید جلوی درمانگاه قدیم اطلاع رسانی کنید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: