کد خبر: ۱۶۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 16
برنامه های ارائه شده دکتر هاشمی حکایت از اشراف و تسلط ایشان بر مسایل و مشکلات حوزه سلامت دارد و بالاترین همپوشانی را با قوانین بالادستی دارد
شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های ارائه شده دکتر هاشمی حکایت از اشراف و تسلط ایشان بر مسایل و مشکلات حوزه سلامت دارد و بالاترین همپوشانی را با قوانین بالادستی دارد و با شاخص های قابل اندازه گیری مشخص شده است که در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش شفا آنلاین،مرتضی صفاری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهوری افزود: اقدامات وزیر بهداشت(Minister of Health) در4 سال گذشته همواره همراه با اخلاق مداری و تخصص علمی ایشان در حوزه درمان بوده است بطوریکه ایشان با تاکید برفرمایشات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر کاهش هزینه های درمان برای فرد بیمار دستاوردهای ارزشمندی را به ثمر رسانده اند که موجب رضایتمندی است.

وی در ادامه افزود: همچنین آقای هاشمی علاوه بر تلاش در حوزه بهداشت، از شخصیتی علمی و حرفه ای برخوردار هستند که ستودنی است، شخصیت ایشان به گونه ای است که حتی دوستان مخالف امروز در مجلس عمدتا بصورت موافق صحبت کردند.

صفاری درادامه راه اندازی و احداث 122 بیمارستان جدید، احداث 365 مرکز جامع پزشکی روستایی و راه‌اندازی مراکز اورژانس متعدد و کلینک در 128 شهر و منطقه محروم، راه اندازی اورژانس هوایی در برخی مناطق کشور، افزایش بیش از یک هزار تخت بیمارستانی جدید، ایجاد مراکز ناباروی،تکمیل و بهره برداری طرح سلامت ،احداث خانه های بهداشت و خانه های روستایی را بخشی از اقدامات و دستاوردهای دکتر هاشمی در 4 سال گذشته عنوان کرد و گفت: دکتر هاشمی بیش از 10 جلد کتاب تالیف کرده اند و تعداد قابل توجهی مقاله داخلی و خارجی دارند.

نماینده مردم نظنز اظهارکرد: هاشمی در 4 سال گذشته اقدام به 270 بار سفر استانی برای ارزیابی وضعیت بهداشت و درمان استانهای کشور کرده اند و 313 روز خود را با مردم در شهرها بوده اند . ایشان همچنین در حاشیه این بازدیدهای استانی بدون هیچ چشمداشتی وقت خود را صرف درمان مردم کرده اند.
برچسب ها: سلامت ، مجلس ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: