کد خبر: ۱۶۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 27
بر اساس مطالعات دختران و زنان جوان بیشتر از پسران و مردان به دلیل کمبود کوانسیم Q10 در معرض بیشتر این بیماری قرار دارند.

شفاآنلاین>تغذیه>درصد بالایی از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مبتلا به میگرن به نظر می رسد از کمبود ویتامین D، ریبوفلاوین و کوآنزیم Q10 - یک ماده ویتامین در هر سلول بدن که برای تولید انرژی برای رشد و نگهداری سلول استفاده می شود رنج می برند.این کمبودها ممکن است در بیماران مبتلا به میگرن رخ دهد.


به گزارش شفاآنلاین، "سوزان هگلر، مدافع پزشکی سردرد در بخش مغز و اعصاب در سینسیناتی،آمریکا می گوید:" مطالعات بیشتری لازم است تا معلوم شود که آیا مکمل های ویتامین در بیماران مبتلا به میگرن به طور کلی مؤثر هستند یا خیر.

دکتر هگلر و همکارانش مطالعه ای را در میان بیماران در مرکز سرماخوردگی کودکان سینسیناتی انجام دادند.

مطالعه دکتر هگلر از یک پایگاه داده شامل بیماران مبتلا به میگرن است که طبق نظر مرکز سردرد سطح خون پایه را برای ویتامین D، ریبوفلاوین، کوآنزیم Q10 و فولات مورد بررسی قرار دادند که هر کدام از آنها در بعضی موارد به میگرن مربوط می شود. بسیاری از بیماران در معرض داروهای پیشگیری از میگرن قرار گرفتند و در صورتی که سطوح ویتامین ها کم بودند، مکمل های ویتامین دریافت می کردند. از آنجا که تعداد اندکی از ویتامین ها به تنهایی دریافت شد، محققان قادر به تعیین اثرات ویتامین در پیشگیری از میگرن نبودند.

بر اساس مطالعات دختران و زنان جوان بیشتر از پسران و مردان به دلیل کمبود کوانسیم Q10 در معرض بیشتر این بیماری قرار دارند.

مطالعات قبلی نشان داده که برخی از ویتامین ها و کمبود ویتامین ها ممکن است در روند میگرن مهم باشند. با این وجود، مطالعات استفاده از ویتامین ها برای جلوگیری از میگرن، موفقیت های متناقضی داشته اند
برچسب ها: میگرن ، تغذیه ، ویتامین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: