کد خبر: ۱۶۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 16
محرومان جامعه از عملکرد دکتر هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت راضی هستند و مهم نیز همین موضوع است
شفا آنلاین>سلامت>علیرضا تاجگردون به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محرومان جامعه از عملکرد دکتر هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت راضی هستند و مهم نیز همین موضوع است.

به گزارش شفا آنلاین،نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی در مدت تصدی وزارت بهداشت، مشکلات این وزارتخانه و بحث درمان و سلامت را کاملا خوب شناخت و این از نقاط قوت وی است.

وی اظهار کرد هاشمی در دولت یازدهم تا دیر وقت در رفع مشکلات بهداشتی مردم در کنار آنان بود و این قابل تقدیر است.تاجگردون گفت: وزیر بهداشت دولت یازدهم بار سنگینی در رفع بهداشت و درمان مردم بدوش کشید و رفتار حسنه او با محرومان جامعه، قابل ستایش است.

وی تصریح کرد بخاطر اینکه او محرومان را خشنود کرد مورد رضایت ما است و آنچه که مهم هست نیز رضای مردم است.تاجگردون اظهار کرد هاشمی خدمات فراوانی به بهداشت و درمان کشورکرد و کاهش هزینه های بهداشت و درمان از جیب مردم از دستاورد او بوده است.

وی تصریح کرد: در دوره هاشمی سطح واردات داروی کشور کاهش یافته و واردات این کالا ساماندهی شده است.تاجگردون در پایان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رای اعتماد دهند.

جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از روز گذشته (سه شنبه 24 مرداد ماه) در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و قرار است نمایندگان ملت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به وزیران پیشنهادی رای اعتماد دهند.

تاکنون پنج وزیر معرفی شده از سوی رئیس جمهوری و موافقان و مخالفان آنان در مجلس شورای اسلامی نقطه نظرات خود را در صحن علنی مطرح کرده اند.
برچسب ها: سلامت ، جامعه ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: