کد خبر: ۱۶۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 09
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به پیشرفت های چشمگیر بخش بهداشت و درمان کشور، تلاش ها و اقدامات موثر دکتر هاشمی در ارتقای نظام سلامت غیرقابل انکار است
شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به پیشرفت های چشمگیر بخش بهداشت و درمان کشور، تلاش ها و اقدامات موثر دکتر هاشمی در ارتقای نظام سلامت غیرقابل انکار است.

به گزارش شفاآنلاین، علیم یارمحمدی گفت:  دکتر هاشمی از جمله وزرایی است که در حرفه خود از تخصص کافی برخوردار بوده و به حوزه بهداشت و درمان نیز اشراف کامل دارد و امیدواریم  در چینش نیروها هم افرادی را به کار بگمارند که به عملیاتی شدن اهداف متعالی وزارت بهداشت بیندیشند .

وی با اشاره به مهمترین ویژگی وزیر بهداشت(Health) اظهار داشت: مهمترین کار دکتر هاشمی،  اجرای بیمه(Insurance) همگانی و طرح تحول سلامت در کشور بود و باعث شد تا مردم از نگرانی خارج شوند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا منطقی است دو وزیر بهداشت و رفاه که با هم اختلاف دارند برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی شوند، خاطرنشان کرد: هر دو وزارت خانه خدمات خوبی ارائه داده و تلاش شان همواره در جهت رفع مشکلات مردم بود، با این وجود امیدواریم مجلس شکاف موجود در میان دو وزارتخانه را مدبرانه مرتفع کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در مورد ارزیابی خود از کابینه دوازدهم بیان کرد: بعضی از افراد در دولت یازدهم مسئولیت داشتند و خدمات آن ها برای مردم شناخته شده است و مجلس با دقت نظر بیشتری می تواند در مورد آن ها اظهار نظر کند، اما عده ای دیگر برای اولین بار است که به مجلس معرفی می شوند و از این رو لازم است تامل و تدبر بیشتری روی آن ها صورت گیرد.
برچسب ها: وزیر بهداشت ، بیمه ، مجلس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: