کد خبر: ۱۶۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 09
رئیس جامعه جراحان ایران گفت: باید سم پاشی‌های لازم برای از بین بردن بی عدالتی‌ها و حسادت‌ها در رشته های پزشکی انجام شود
شفاآنلاین>سلامت>رئیس جامعه جراحان ایران گفت: باید سم پاشی‌های لازم برای از بین بردن بی عدالتی‌ها و حسادت‌ها در رشته های پزشکی انجام شود.

به گزارش شفاآنلاین، با حضور اعضای هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ اولین جلسه(Session) هیات مدیره جدید تشکیل و رئیس کل و اعضای مجمع نظام پزشکی تهران بزرگ انتخاب شدند، در این جلسه که با حضور منتخبین هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ تشکیل شد، ایرج فاضل رئیس جامعه جراحان ضمن عرض خیر مقدم به اعضای جدید اظهار کرد: باید با مشارکت و همدلی گام‌هایی را در راه بهبود و سامان دهی مسائل جامعه پزشکی برداریم.

وی با اشاره به اینکه از ته دل معتقدم علی رغم تمام نقل قول‌ها و صحبت‌هایی که علیه جامعه پزشکی عنوان می‌شود یکی از خدمتگزارترین و صدیق‌ترین گروه‌های مرجع در جامعه پزشکان هستند، افزود: گرچه مسائل و مشکلاتی وجود دارد که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت، اما روی هم رفته و با در نظر گرفتن تمام شرایط یکی از شایسته‌ترین گروه‌ها در کشور، جامعه پزشکی است که در کار خود همواره موفق عمل کرده است.

رئیس جامعه جراحان با بیان اینکه در طب، ایران به جایگاهی رسیده که دیگر بیماران(patients) برای مداوای خود به خارج از کشور نمی‌روند، گفت: این امر نشان از شایستگی این طبقه ممتاز دارد و پاسداری از این منزلت بزرگترین وظیفه نظام پزشکی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: باید سم پاشی‌های لازم برای از بین بردن بی عدالتی‌ها و حسادت‌ها انجام شود تا علف‌های هرزی که لابه لای گل‌های زیبا رشد می‌کنند از بین رفته و زیبایی کار سایرین را از بین نبرند.

فاضل تصریح کرد: وظیفه سنگینی بر دوش منتخبین نظام پزشکی قرار دارد که باید با انسجام و همدلی و به دور از هر نوع تفرقه دست در دست هم وظایف محوله را به خوبی انجام دهیم.

در ادامه این جلسه محمدرضا ظفرقندی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تشکر از زحمات دکتر زالی ریاست کل سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: امیدواریم در دور جدید منتخبین مسیری را که ریاست قبلی آغاز و در خیلی از مواقع مظلومانه در عرصه‌ها حضور داشته است به سرانجام و مقصد برسانند.

وی گفت: باید به آراء جامعه پزشکی احترام گذاشته و با انسجام و حضور قوی در این دوره از هرز رفتن نیرو‌ها و دوباره کاری‌ها جلوگیری شود.

علی اصغر پیوندی رئیس جدید نظام پزشکی تهران بزرگ نیز ضمن تبریک و خیر مقدم به منتخبین حاضر در جلسه بیان کرد: امیدوارم منتخبین جدید منشاء خیر وبرکت در نظام سلامت باشند و از زحمات تمامی اعضای هیات مدیره قبلی و ریاست کل سازمان دکتر زالی تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: تلاش‌ها در جهت هویت و استقلال بخشی به نظام پزشکی تهران بزرگ به ثمر رسیده و دغدغه‌هایی که در نظام پزشکی تهران بزرگ قرار دارد از کل کشور متفاوت است که باید با تعامل و راهکار‌های اصولی آن‌ها را حل و فصل کنیم.

سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه مسائل نظام سلامت بغرنج بوده و راه حل‌های آن پیچیده است، یادآور شد: باید یک نظام پزشکی مقتدر در جهت دفاع از حقوق همکاران و مردم در عرصه سلامت ایجاد کرده و برای حل مشکلات ساختاری تلاش‌های لازم را انجام دهیم.

گفتنی است پس از اظهار نظر سایر اعضای منتخب رای گیری برای تعیین رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ آغاز شد که دکتر علی اصغر پیوندی با کسب ۹ رای رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ شد و دکتر مسعود جلال با ۱۶ رای نایب رئیس اول و دکتر علیرضا سلیمی با ۹ رای نایب رئیس دوم نظام پزشکی تهران بزرگ شدند، همچنین مجید حسن قمی نیز با کسب ۱۶ رای به عنوان دبیر هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ منصوب شد.

پس از تعیین رئیس کل نظام پزشکی تهران بزرگ منتخبان برای انتخاب اعضای مجمع تهران بزرگ رای گیری انجام دادند که ۸ نفر زیر به ترتیب انتخاب شدند.

۱- دکتر علی اصغر پیوندی ۱۰ رای
۲- مجید حسن قمی ۱۰ رای
۳- دکتر محمدرضا ظفرقندی ۹ رای
۴- دکتر شاهرخ خوش سیرت ۹ رای
۵- دکتر سید تقی نوربخش ۹ رای
۶- دکتر فرزین سرکارات ۹ رای
۷- دکتر محمد وجگانی ۹ رای
۸- ناهید خداکرمی ۹ رای



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: