کد خبر: ۱۶۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 06
محمدعلی همتی گفت: در سال های اخیر، زیرساخت های اساسی در این سازمان ایجاد شد و شاهد به بار نشستن برنامه های متعددی هستیم و نمود برنامه ها آشکار می شود.
شفاآنلاین>اجتماعی>عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: معتقدیم که این سازمان در چهار سال دولت یازدهم گام های خوبی در راستای انجام ماموریت ها برداشت و سازمان تامین اجتماعی به مسیر اصلی خدمت رسانی بازگشت.

به گزارش شفاآنلاین،محمدعلی همتی روز یکشنبه در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی افزود: در سال های اخیر، زیرساخت های اساسی در این سازمان ایجاد شد و شاهد به بار نشستن برنامه های متعددی هستیم و نمود برنامه ها آشکار می شود.
وی با بیان اینکه در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی کاستی های سال های گذشته به ویژه در بخش آی تی برطرف شد، اظهار داشت: در ماه ها و سنوات آتی، بسیاری از برنامه های این سازمان به نتیجه می رسد.
همتی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری در مراسم تحلیف و تنفیذ به موضوع نظام جامع تامین اجتماعی اشاره داشت، گفت: زمینه مناسب برای برطرف شدن مشکلات مردم فراهم می کنیم.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: استقرار نظام جامع تامین اجتماعی و رفع مشکلات مردم و رفع فقر مطلق از مهمترین برنامه هایی است که با همکاری سازمان تامین اجتماعی قابل انجام است.
قائم موهبتی معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی نیز در این همایش با بیان اینکه این همایش دومین همایش مدیران سازمان تامین اجتماعی در سال ٩٦ است، افزود: همایش اول مدیران این سازمان به تشریح برنامه سال جاری و مرور پروژه ها ی اولویت دار اختصاص داشت.
موهبتی با بیان اینکه در همایش (Congress)امروز، پیشرفت برنامه ها و پروژه های اولویت دار مرور می شود، اظهار داشت: معاونت های مختلف سازمان تامین اجتماعی به بررسی میزان پیشرفت برنامه ها می پردازند و نظرات مدیران استانی دریافت و امکان اجرای موفق تر و تسهیل و تسریع اجرای پروژه ها بررسی می شود.
معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی به موضوع تفویض اختیار نیز اشاره کرد و گفت: تفویض اختیار به مدیران استانی در حوزه امور استانها با جدیت دنبال می شود و موارد قابل واگذاری، احصا شده و پس از تایید مدیرعامل سازمان برای تصویب به هیات مدیره سازمان ارجاع می شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری افزود: اقتدار دولت به توانمندی سازمان تامین اجتماعی منجر می شود.
موهبتی گفت: تبیین عملکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم در رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی موثر است.
همایش مدیران سازمان تامین اجتماعی امروز یکشنبه در محل مجتمع تفریحی فرهنگی نگین غرب به مدت یک روز در حال برگزاری است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: