کد خبر: ۱۶۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 31
نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی (اکفا) از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در برج میلاد تهران برگزار می شود و افتتاحیه آن در ۲۷ آذرماه با حضور مسئولان حوزه سلامت برگزار خواهد شد.
شفا آنلاین>سلامت>دبیر اجرایی نمایشگاه اکفا از حضور ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی(Medical Equipment)، تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،مجید مسگر طهرانی در نشست خبری افزود: نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی (اکفا) از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در برج میلاد تهران برگزار می شود و افتتاحیه آن در ۲۷ آذرماه با حضور مسئولان حوزه سلامت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه ورود دارو و تجهیزات پزشکی و گیاهی به دنبال واردات به همراه انتقال دانش فنی هستیم، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۲ هزار نفر تاکنون در جشنواره زیست پزشکی شرکت کرده اند.

مسگر طهرانی با بیان اینکه تاکنون ۶۰۰ شرکت برای حضور  در نمایشگاه بین المللی آکفا که شامل تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و داروسازی اعلام آمادگی کرده اند، گفت: در این نمایشگاه تخفیفات ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است و این نمایشگاه به دنبال ایجاد فضای رقابتی شرکت های داخلی و خارجی است. در همین جهت از شرکتهای دانش بنیان در جهت تولید محصولات نوآورانه حمایت می کنیم.

وی افزود: در این نمایشگاه جشنواره ملی مدیران برتر در حوزه های داروسازی، تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) و آزمایشگاهی برگزار می شود و نشان ملی مدیر برتر ایرانی در حوزه های فوق به برگزیدگان اهدا می شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه اکفا گفت: کنگره بین المللی زیست پزشکی توسط انستیتو پاستور و دانشگاه آزاد و جشنواره زیست دارو توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران همزمان با نمایشگاه اکفا در برج میلاد برگزار می شود.

مسگر طهرانی گفت: هم اکنون در حوزه دارو محصولات جدید و با کیفیت زیادی در داخل تولید می شود ولی در زمینه تولید محصولات آزمایشگاهی و پزشکی با مشکل روبرو هستیم چرا که می خواهیم با هم افزایی دانش فنی در این حوزه در عرصه صادرات نیز فعالیت کنیم.

وی تاکید کرد: معرفی محصولات جدید در حوزه پزشکی و آزمایشگاهی و معرفی برندهای جدید از اهداف برپایی نمایشگاه بین المللی اکفا است.

دبیر اجرایی نمایشگاه اکفا ادامه داد: همچنین در زمان برپایی نمایشگاه جشنواره ملی مدیران برتر با حضور شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و داروسازی و آزمایشگاهی برگزار می شود و به نفرات برتر که از سوی سازمان غذا و دارو معرفی می شوند نشان مدیران برتر اعظا خواهد شد.

مسگر طهرانی افزود: مقرر شده است که برای ۳ سال برپایی این نمایشگاه در ایران انجام شود و پس از آن به صورت یکسال در میان بین ایران و فرانسه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در هماهنگی با بنیاد ملی نخبگان مقرر شده است که از محصولات داخلی حمایت شود و در این راستا عضویت سطح ۳ به منتخبان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برپایی نمایشگاه اکفا نزدیک کردن طب سنتی با داروهای گیاهی و شیمیایی است، گفت: ۳۰ مهمان خارجی در محورهای مرتبط در پنلهای تخصصی سخنرانی خواهند کرد و تبادل اطلاعات منطقه ای و بین المللی از اهداف دیگر نمایشگاه است.

برچسب ها: سلامت ، تجهیزات ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: