کد خبر: ۱۶۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 28
در پی مرگ دلخراش بنیتا دختر هشت ماهه تهرانی، پدر و مادر آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس‌آبادی که به تازگی به قتل رسیده است، برای پدر و مادر بنیتا پیام تسلیت فرستادند.
شفا آنلاین:در پی مرگ دلخراش بنیتا دختر هشت ماهه تهرانی، پدر و مادر آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس‌آبادی که به تازگی به قتل رسیده است، برای پدر و مادر بنیتا پیام تسلیت فرستادند.
 

 
 
والدین آتنا اصلانی که چندی قبل دختر هفت ساله خود را در جنایتی از دست دادند، در پیام تسلیت خود آورده‌اند:

«مادر و پدر دلشکسته بنیتای نازنین!

حادثه دلخراش پر کشیدن بنیتا، این فرشته کوچک هشت ماهه، داغ پر کشیدن آتنا فرشته هفت ساله ما را تازه تر کرد.

برای او، آنگونه که برای آتنای نازنینمان از اعماق دل و روح خویش می گریستیم و می گرییم، گریستیم. در نظر ما حالا ما دو دختر خود را از دست داده ایم: آتنا و بنیتا.

برای هر دوی این عزیزان در جوار رحمت حق، آرامش آرزومندیم. دخترمان را به هم می سپاریم و هر دوی آنها را نیز به خدا.

درد و رنج شما، درد و رنج مشترک ماست؛ ما را در غم و سوگ خود شریک بدانید».
طرح:سینا بهپور
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
با قلبی آکنده ازاندوه برای مادران و پدران این دختران پاک و زیبا و آرزوی شکیبایی برای این گرامیان
و تسلیت به همه مادران و پدرانی که این زجر را پبش ازاین کشیده اند و هیچگاه رسانه ایی نشده است ، آرزومندیم که انجمنی برای این مادران وپدران توسط این گرامی مادران و پدران آسیب دیده و به کمک روانشناسان و جامعه شناسان تشکیل شود و بتوانند همه جانبه برای این معضل اجتماعی کارهای بزرگی نمایند .ازآکاهی دادن به جامعه برای حفاظت از فرزندان گرفته تا حمایت از خانواده ها تا آسیب شناسی این وقایع و کارهای بسیار دیگری که کارشناسان اعلام می دارند . این که بزهکاران به اشد مجازات رسیده و باز این فجایع در جامعه تکرار گردد فقط قطره آبی است براین جنگل آتش گرفته وحشی که همه را دارد میسوزاند . آرزو دارم که مادر و پدر فرزندان پاک مان آتنا وبنیتا در این کار دشوار بتوانند پیش گام باشند زیرا که همه جامعه آنان را میشناسند و این بزرگواران بتوانند که این سوگ سهمگین و تاریک را ، جهت داده و به آتنا ها و بنیتا های زنده کمک کنند .از پروردگار بزرگ آرزوی شکیبایی و قلبی آرام آرزومندیم پروردگارخوبی ها دستتان را بگیرد و ازاین ورطه سهمگین به آرامش رهنمون تان نماید . شب و روزمان با شماست و یک آن نیست که به شما و به این مشکلات جامعه فکر نکنیم . پروردگار پاک یاری یشان بنما .
سینا بهپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
طراحی این اثر برای بنده هست..و نباید امضاء بنده رو از طراحی حذف میکردید..
با تشکر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: