کد خبر: ۱۶۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 24
شفاآنلاین:دکترایرج فاضل -رئیس جامعه جراحان ایران ومنتخب اول نظام پزشکی تهران،دربیانیه ای نوشت:متأسفانه در ساعات اولیه انتخابات اشکالاتی در رأی‌گیری الکترونیک به وجود آمد که نتیجه آن محروم شدن تعداد نامعلومی از رأی دادن و بروز گلایه‌ها و ناخشنودی عدهای از همکاران شده است، مسلماً حقوق این عزیزان بایستی از طرف هیأت محترم نظارت و مجاری رسمی که قانون مشخص کرده است مورد بررسی قرار گرفته و از آن به بهترین وجه صیانت شود تا نگرانی‌های موجود مرتفع گردد.

به گزارش شفاآنلاین دراین بیانیه آمده است :
همکاران عزیز
با سلام
بر خود لازم می‌دانم بانهایت فروتنی از ابراز اعتماد و لطف کریمانه همکاران گرانقدری که به اینجانب و دوستان منتخب دیگر رأی داده‌اند سپاسگزاری نمایم. محبت و اعتماد مردم برترین عطیه الهی است که باید قلباً و عمیقاً قدردان آن بود.

انتخابات نظام پزشکی امسال بازتابی متفاوت و اثرگذار در جامعه رأی‌دهنده داشت و با توجه به زمینه‌سازی‌ها و دعوت وسیع از رأی‌دهندگان محترم برای حضور و شرکت در انتخابات و استفاده گسترده از فضای مجازی این امیدواری را به‌وجود آورد که با حمایت وسیع جامعه پزشکی و با پشتوانه آراء اعضای محترم نظام پزشکی درخور و شایسته جامعه پزشکی سربلند ایران شکل گیرد.

متأسفانه در ساعات اولیه انتخابات اشکالاتی در رأی‌گیری الکترونیک به وجود آمد که نتیجه آن محروم شدن تعداد نامعلومی از رأی دادن و بروز گلایه‌ها و ناخشنودی عدهای از همکاران شده است، مسلماً حقوق این عزیزان بایستی از طرف هیأت محترم نظارت و مجاری رسمی که قانون مشخص کرده است مورد بررسی قرار گرفته و از آن به بهترین وجه صیانت شود تا نگرانی‌های موجود مرتفع گردد.

تلاش همه ما در راستای سربلندی ایران و ایرانی و حمایت جامعه خدمتگزار و سرنوشت‌ساز برای ارائه خدمات بهتر و صمیمانه‌تر به هموطنان عزیز است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: