کد خبر: ۱۶۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 25
در حال حاضر به دلیل اینکه تعدادی از دوستان جامعه پزشکی از شرکت در انتخابات و حق رای خود بازماندند. جو بدی ایجادشده است که امیدواریم وزارت بهداشت و مسئولین مربوطه شهامت عذرخواهی را داشته باشند و به‌خصوص از این دوستان دلجویی کنند.
شفا آنلاین:جلال‌الدین میرزای رزاز، رئیس انجمن تغذیه ایران، در مورد برگزاری هفتمین انتخابات نظام پزشکی <Seventh Medical System Election>  گفت: «ما از مدت‌ها قبل پیش‌بینی کرده بودیم که برگزاری این انتخابات با این تعداد شرکت‌کننده در 200 حوزه به صورتی که دوستان اعلام کرده بودند، امکان‌پذیر نیست و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چنین انتخاباتی در حال حاضر فراهم نیست اما دوستان برگزارکننده ادعا داشتند که همه امکانات پدافند و غیر پدافند مهیا است و متاسفیم که پیش‌بینی ما درست از آب درآمد و جوی که قبل از انتخابات ایجادشده بود و فضایی پر از شوق و نشاط بود تلخ شد و کام همه را تلخ کرد.»    



به گزارش شفا آنلاین:رزاز ادامه داد: «با عدم برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی، برخی دوستان پزشکی که در مرخصی ایام تعطیل به سر می‌بردند خود را باعجله از شهرستان‌ها به تهران رساندند تا در این انتخابات شرکت کنند ولی متاسفانه با اتمام ساعت انتخابات، دل‌آزرده شدند.» عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معتقد است که حاشیه انتخابات بر عملکرد اعضای بعدی تاثیر چندانی نخواهد داشت.
به گفته او، در حال حاضر به دلیل اینکه تعدادی از دوستان جامعه پزشکی از شرکت در انتخابات و حق رای خود بازماندند. جو بدی ایجادشده است که امیدواریم وزارت بهداشت و مسئولین مربوطه شهامت عذرخواهی را داشته باشند و به‌خصوص از این دوستان دلجویی کنند.سپید

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: