کد خبر: ۱۶۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 25
ایرج خسرونیا
ما قبلا هم توصیه کرده بودیم که انجام این کار ممکن نیست اما مسئولان مصر بودند که الکترونیکی انجام شود.
       

شفا آنلاین:انتخابات نظام پزشکی قرار بود الکترونیکی و حضوری باشد. مسئولان از قبل اعلام کرده‌بودند که آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی دارند. به همین خاطر هم عده‌ای با توجه به تعطیلی، به سفر رفتند. چند ساعت بعد از آغاز برگزاری انتخابات، انتخابات الکترونیکی لغو شد. خیلی‌ها می‌خواستند به صورت الکترونیکی رای بدهند.


تعدادی که در شهر بودند، حضوری رای دادند اما عده‌ای هم نتوانستند به نماینده مورد نظرشان رای دهند. به نظر من نباید این اتفاقات می‌افتاد. ما قبلا هم توصیه کرده بودیم که انجام این کار ممکن نیست اما مسئولان مصر بودند که الکترونیکی انجام شود. جوانان به خصوص پزشکان عمومی بسیار به این روند معترض‌اند اما کاری نمی‌شود کرد. وقتی مسئولان وزارتخانه انتخابات را تایید می‌کنند، باید تابع باشیم.
پرحاشیه بودن این انتخابات بر عملکرد ۴ سال آینده نظام پزشکی بسیار بسیار موثر است. تمام این گروه تحت تاثیر قرار می‌گیرند و می‌گویند که این افراد با دسیسه و نیرنگ انتخاب شده‌اند. البته چنین نیست. این افراد هم رای آورده‌اند. بالاخره حدود پنج هزار نفر رای داده‌اند اما این افراد تمام این ۴ سال را مورد شماتت قرار خواهند گرفت.سپید


ایرج خسرونیا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: