کد خبر: ۱۵۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶ - 2017July 22
مدیرعامل بیمه سلامت ایران:
محمدجواد کبیر بیان کرد: پوشش بیمه همگانی یکی از برنامه های طرح تحول سلامت در دولت یازدهم بود که در ٢٣ اردیبهشت ٩٣ در دولت مصوب شد تا همه ایرانیان بدون بیمه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و محرومان در صدر این بیمه شدگان باشند.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل بیمه سلامت ایران با تاکید بر ادامه فعالیت خدمات بیمه همگانی محرومان و نیازمندان، گفت : سیاست رییس جمهوری استمرار این خدمات و معتبر بودن دفترچه بیمه سلامت است.

به گزارش شفاآنلاین،محمدجواد کبیر روز شنبه در نشست خبری افزود: پوشش بیمه همگانی یکی از برنامه های طرح تحول سلامت در دولت یازدهم بود که در ٢٣ اردیبهشت ٩٣ در دولت مصوب شد تا همه ایرانیان بدون بیمه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و محرومان در صدر این بیمه شدگان باشند.
به گفته وی ، با توجه به سیاست رییس جمهور در ادامه یافتن خدمات بیمه سلامت به قشر محرومان و نیازمندان کارگروهی در وزارت بهداشت تشکیل شد و یکی از نتایج این کارگروه این بود که ٩ هزار متخصص را به ناوگان نظام خدمت اضافه کنیم که این خود شرایط دسترسی را در کشور بهبود بخشید.
کبیر با بیان اینکه ٧٥٠ هزار سکونت گاه های غیررسمی شناسایی و ١١ میلیون در سال ٩٣ تحت پوشش قرار گرفته اند، اظهار کرد: یکی از چالش ها، شناسایی سکونت گاه ها بود و بعد از آن، گروه های دیگری هم بودند که باید تحت پوشش قرار بگیرند.

**بیمه سلامت رنسانس در دوران نظام سلامت بود
مدیرعامل بیمه سلامت با بیان اینکه در پایان سال ٩٣ شاهد دو اتفاق افزایش ٣٣ درصدی تعرفه ها، پیاده سازی کتاب ارزش گذاری و ضریب دو کا (محاسبه تعرفه های پزشکی با ضریب 2 کا) بودیم که هزینه ای برای بیمه سلامت (Health insurance)به همراه داشت، گفت: دولت باید برای افراد تحت پوشش فکری می کرد.
وی افزود: در سال ٩٤ ، چالش ٩٣ و در سال ٩٥ چالش دو سال ٩٣ و ٩٤ را داشتیم که مقرر شد چارچوبی برای نظام سلامت مشخص و به این موضوع دقیق تَر نگاه شود که با حمایت از بیمه سلامت و اختصاص بودجه این چالش ها رفع شد و درحقیقت بیمه سلامت رنسانس دوران نظام سلامت بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: