کد خبر: ۱۵۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۶ - 2017July 21
شفاآنلاین :بلیط هواپیمای سفر تابستان را خریده‌اید؟ به هتلی که می‌خواهید در آن بمانید، فکر کرده‌اید؟ انتخاب تابستان، به‌عنوان فصل سفر، دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد؛ از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بگیرید، تا آب‌وهوای مناسب در خیلی شهرهای دنیا.
 پس چه فصلی بهتر از تابستان، برای برنامه‌ریزی یک سفر رویایی، به قصد تفریح و استراحت، بعد از سرشلوغی و روزمرگی. اما همیشه برای یک سفر تابستانی خوب و به‌صرفه، باید بعضی نکته‌ها را به یاد داشته باشیم؛ چه مقصدی را انتخاب کنیم؟ چه زمانی بلیط هواپیما بخریم؟ چه زمانی رزرو هتل انجام بدهیم؟ بلیط‌های سیستمی به‌صرفه‌تر هستند یا بلیط چارتر؟ همه این‌ها سوالاتی است که پیش از برنامه‌ریزی سفر در ذهن مسافران پیش می‌آیند که پیدا کردن جواب مناسب برای همه‌شان مهم است.
کدام مقصدها برای سفر تابستانی بهصرفهتر هستند؟
اگر دنبال یک سفر کم‌هزینه هستید،‌ باید خلاف جهت همه حرکت کنید؛ از آنجایی که اکثر مردم، تابستان را برای سفر انتخاب می‌کنند، خیلی از مقاصد مهم گردشگری، از همیشه گران‌تر می‌شوند. یعنی قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل چند برابر می‌شود، بعضی رستوران‌ها و سوغاتی فروشی‌ها به قیمت‌هایشان اضافه می‌کنند و به‌جز همه این‌ها، شهر از همیشه شلوغ‌تر است. برای داشتن سفری کم هزینه‌تر در تابستان، چند راه پیش‌رو دارید؛ اول اینکه مقاصدی را انتخاب کنید که کمتر در تابستان سراغشان می‌روند و به همین دلیل بلیط هواپیمایشان در این فصل گران نمی‌شود. یعنی شهرهایی که در تابستان، آب‌وهوای خیلی خوبی ندارند. دومین راه، ‌انتخاب روزهایی از تابستان است که کمتر برای سفر انتخاب می‌شوند. گاهی اوقات ترافیک سفر به بعضی شهرها، در اواسط تابستان کمتر از اوایل و اواخر تابستان است. همین موضوع باعث می‌شود در یک دوره‌ی چند روزه در تابستان،بعضی مقصدها کم مشتری‌تر شوند. سومین راه برای سفر به‌صرفه در تابستان، زودتر برنامه‌ریزی کردن است؛ یعنی اگر چند ماه زودتر تصمیم بگیرید، از قبل‌تر بلیط هواپیما بخرید و هتل رزرو کنید، میزان قابل توجهی از هزینه‌هایتان کاهش پیدا می‌کند.
برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل،چه زمانی دستبهکار شویم؟
حتما بارها شنیده‌اید که زودتر خریدن بلیط هواپیما و رزرو هتل، بهترین کار برای کاهش هزینه‌ها است. معمولا بهترین زمان خرید بلیط هواپیما،اولین روزهایی است که ایرلاین،خرید پرواز را باز کرده است. اقدام زودتر برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، هم هزینه‌تان را کاهش می‌دهد، هم دستتان را برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین پرواز باز می‌گذارد. رزرو زودتر هتل هم این خوبی را دارد که تعداد هتل‌های بیشتری برای تاریخ مورد نظرتان خالی است و می‌توانید هتل‌های ارزان‌تر و با کیفیت بهتری را انتخاب کنید. یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها در زمان برنامه‌ریزی سفر، خرید آنلاین بلیط هواپیما است. زمانی که خرید آنلاین بلیط هواپیما را انتخاب می‌کنید، این فرصت را دارید که گزینه‌های بیشتری برای خرید داشته باشید. در خرید آنلاین بلیط هواپیما، هم راحت‌تر می‌توانید انتخاب کنید و هم هزینه و زمانی برای رفت و آمد به آژانس هواپیمایی صرف نمی‌کنید. در خانه یا محل کارتان، در کوتاه‌ترین زمان، می‌توانید جزیئیات و قیمت بلیط هواپیما را ببینید و  بهترین گزینه را بخرید و از خریدتان راضی باشید. اما انتخاب یک سایت معتبر برای خرید آنلاین بلیط هواپیما هم به‌اندازه همه مراحل پیش از سفر مهم است.
زورق، قدیمیترین سایت فارسی رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما
قدمت و سابقه فعالیت یک سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما، یکی از مهمترین عوامل اعتماد برای خرید اینترنتی است. زورق، با چندین سال فعالیت در این زمینه، قدیمی‌ترین سایت فارسی رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما است که به ‌واسطه مشتری‌مداری، عرضه اطلاعات کامل مورد نیاز برای سفر، فروش بلیط هواپیما برای مقاصد داخلی و خارجی از معتبرترین ایرلاین‌های دنیا، و رزرو هتل در داخل و خارج از کشور از موفق‌ترین سایت‌های رزرو اینترنتی هتل و پرواز است. سایت زورق با مطالب به‌روز و کامل درباره شهرهای مختلف دنیا، از ابتدای برنامه‌ریزی سفر، در انتخاب مقصد به شما کمک می‌کند؛ بهترین وقت سفر به شهرهای مختلف دنیا، مناطق دیدنی هر شهر، مراکز خرید مهم در هر مقصد، سرگرمی‌های ویژه کودکان و اطلاعات دیگری که می‌تواند در شناخت مقصد، به شما کمک کند، جزو مطالبی است که زورق در اختیارتان قرار می‌دهد. در زورق، می‌توانید بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی را از ایرلاین‌های معتبر دنیا خریداری کنید و از طریق کارت‌های عضو شتاب، و به‌صورت ریالی، پرداخت آنلاین انجام دهید. بلیط چارتر برای مقاصد داخلی، با قیمت‌های استثنایی هم از امکانات دیگری است که سایت زورق در اختیار مسافران قرار می‌دهد. زورق تنها سایتی ‌است که با ضمانت اعتبار و گارانتی برای مسافرانش بلیط چارتر تهیه می‌کند و در صورت بروز هر مشکلی، سایت زورق با هر خرید، برای شما ایمیلی ارسال می‌کند که درواقع ضمانت خرید شما حساب می‌شود. اپلیکیشن زورق هم این امکان را به شما می‌دهد که بلیط هواپیما یا هتلتان را در کوتاه‌ترین زمان از طریق تلفن همراهتان خریداری و رزرو کنید. اپلیکیشن زورق را می‌توانید از اپ‌استور و گوگل پلی به‌صورت رایگان دانلود کنید.
زورق با امکان بیش از 400 هزار هتل در سراسر دنیا و خرید بلیط هواپیما از پروازهای 1000 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی، حق انتخاب گسترده‌ای به مسافرانش می‌دهد. علاوه بر این، کاربری آسان و سرعت سایت زورق، باعث شده تا مسافران در کمتر از چند دقیقه بتوانند با خیال راحت بلیط هواپیما و هتل را انتخاب، پرداخت و نهایی کنند و در لحظه بلیط هواپیما و واچر را از طریق ایمیل دریافت کنند.
پشتیبانی 24 ساعته زورق در تمام مدت شبانه‌روز و هر جای دنیا که باشید، پاسخگوی شما هستند تا با خیال راحت و آسوده سفر کنید.
زورق کارگزار ویزا در بعضی مقاصد دنیا مثل سنگاپور، امارات، روسیه، ... است و ویزا را با بهترین قیمت برای مسافذانش تهیه می‌کند.
اگر می‌خواهید بیشتر با زورق، سایت خرید انلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل، آشنا شوید و از تخفیف‌ها و خبرهای سفر باخبر شوید، در کانال تلگرام زورق عضو شوید.
شما فقط چمدان ببندید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: