کد خبر: ۱۵۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۶ - 2017July 21
وزیر علوم مطرح کرد؛
این سازمان از یک سو مدافع حقوق جامعه پزشکی و مسئول نظارت بر آنها است و از سویی دیگر مدافع حقوق مردم به عنوان بیماران محسوب می‌شود.

شفا آنلاین:وزیر علوم گفت: سازمان نظام پزشکی از یک سو مدافع حقوق جامعه پزشکی و مسئول نظارت بر آنها است و از سویی دیگر مدافع حقوق مردم به عنوان بیماران محسوب می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:فرهادی وزیر علوم با شرکت در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: سازمان نظام پزشکی تشکیلاتی مربوط به جامعه پزشکی و به نوعی یک تشکل صنفی و حاکمیتی محسوب می‌شود.

وی افزود: این سازمان از یک سو مدافع حقوق جامعه پزشکی و مسئول نظارت بر آنها است و از سویی دیگر مدافع حقوق مردم به عنوان بیماران محسوب می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی بر مسائل، مشکلات و تخلفات حوزه پزشکی اشراف داشته و آنها را بررسی می‌کند، ادامه داد: همچنین این سازمان در امور مربوط به حرفه پزشکی با وزارت بهداشت همکاری و تعامل دارد؛ بنابراین حضور قدرتمند این سازمان می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم و جامعه پزشکی را رفع کند.

وزیر علوم تصریح کرد: عملکرد دوره حاضر سازمان نظام پزشکی با توجه به حدود اختیارات آن و خدماتی که ارائه کرد، قابل قبول بوده است.

وی در خصوص دلیل عدم شرکت در انتخابات سازمان نظام پزشکی به صورت الکترونیکی گفت: بنده فرآیند دریافت تائیدیه در انتخابات الکترونیک را دیرهنگام متوجه شدم و به همین دلیل به صورت حضوری برای رای دادن آمده‌ام.ycj

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: