کد خبر: ۱۵۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶ - 2017July 18
اگر در کشور فرایند فرار مالیاتی وجود دارد نباید به گروه های خدمت گذار حمله شود بلکه لازم است فرآیندها مورد اصلاح قرار گیرد زیرا امروزه در همه صنوف این مشکل کم و بیش وجود دارد

شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه فرار مالیاتی در حوزه پزشکی وجود ندارد، گفت: اگر هم موارد جزئی از فرار مالیاتی صورت می گیرد نباید کل گروه های هدف مورد نقد قرار گیرد.

به گزارش شفا آنلاین،همایون هاشمی درباره فرار مالیاتی پزشکان، افزود: گروه پزشکان مرجع خدمت هستند و در طول تاریخ، همواره خدمات خوبی به بیماران ارایه کرده تا جایی که قسمت عمده ای از خدمات که مربوط به روان و جسم مردم است از سوی پزشکان مدیریت می شود.

نماینده مردم شاهین دژ، تکاب و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر در کشور فرایند فرار مالیاتی وجود دارد  نباید به گروه های خدمت گذار حمله شود بلکه لازم است فرآیندها مورد اصلاح قرار گیرد زیرا امروزه در همه صنوف این مشکل کم و بیش وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: امروزه مشکلات فرار مالیاتی در حوزه ها و صنوف مختلف که تجارت های میلیاردی انجام می دهند وجود دارد و نباید نگاه ها را به سمت پزشکان معطوف کرد در حالی که قسمت عمده ای از فعالیت های مالیاتی متکی به فرد است و فرآیند محور نیست.

وی یادآور شد: فعالیت و دادو سند پزشکان شفاف است و به جرات می توان گفت که شفاف تر از حوزه پزشکی، هیچ صنفی نیست که می توان از میزان فعالیت های انجام شده با خبر بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر هم تخلفی در حوزه مالیات پزشکی صورت می گیرد نباید گروه های هدف نقد شود زیرا سه نهاد در این حوزه نظارت می کند و می طلبد برای جلوگیری از تخلفات کوچک متولیان مالیاتی کشور، سازوکار مناسبی را درنظر بگیرند.خانه ملت

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: