کد خبر: ۱۵۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۶ - 2017July 16
درمان‌های متعددی برای از بین بردن موهای زاید وجود دارد، اما بیشتر این درمان‌ها آسیب‌های زیادی به پوست وارد می‌کنند و بسیار خشن موها را از بین می‌برند. همینطور اینکه بعد از مدتی نیز این موهای آزاردهنده دوباره باز می‌گردند.
شفا آنلاین:درمان‌های خانگی زیادی برای رفع موهای زاید<Removing excess hair> وجود دارند که این درمان‌ها علاوه بر از بین بردن موهای زاید، خاصیت لایه‌برداری و نرم کنندگی پوست را نیز دارند.

به گزارش شفا آنلاین:درمان‌های متعددی برای از بین بردن موهای زاید وجود دارد، اما بیشتر این درمان‌ها آسیب‌های زیادی به پوست وارد می‌کنند و بسیار خشن موها را از بین می‌برند. همینطور اینکه بعد از مدتی نیز این موهای آزاردهنده دوباره باز می‌گردند. این موها دشمن زیبایی خانم‌ها هستند ولی نباید برای از بین بردن آن‌ها از هر روشی بهره گرفت. پس این روش‌ها نباید زیبایی پوست را از بین ببرند. باید توجه داشت که مواد شیمیایی که برای از بین بردن موهای صورت استفاده می‌شوند نیز می‌توانند موجب به وجود آمدن انواع آلرژی‌ها، لکه‌های پوستی و… شوند. چند درمان‌‌ خانگی برای از بین بردن موهای زاید وجود دارد که به جای آسیب، فواید زیادی برای پوست دارند. اگر از این چند درمان خانگی به شکل مداوم استفاده کنید به طور چشم‌گیری کاهش این موها را مشاهده می‌کنید. وکس صورت و بدن با مواد طبیعی و خانگی!

درمان خانگی آرد نخود و لیمو برای رفع موهای زاید

ماسک آرد نخود برای رفع موهای زاید

این درمان خانگی علاوه بر از بین بردن موهای زاید به لایه برداری پوست نیز کمک می‌کند.

مواد لازم برای ساخت این درمان خانگی

آب نصف لیمو

5 قاشق غذاخوری آرد نخود

یک قاشق چایخوری ماست

روش ساخت و استفاده از ترکیب از بین برنده موهای زاید

مواد لازم را با هم ترکیب کرده و کرم به دست آمده را روی ناحیه‌ی مورد نظر پوست خود قرار داده و تا نیم ساعت صبر کنید. بعد از خشک شدن ترکیب با یک حوله مواد را در جهت رشد موهایتان با فشار پاک کنید.

از این درمان خانگی دو یا سه بار در هفته و در هنگام شب استفاده کنید. با موی زاید صورت چه کنیم؟

درمان خانگی آرد ذرت و تخم مرغ برای رفع موهای زاید

ماسک آرد ذرت برای موهای زاید

از این ترکیب می‌توانید به راحتی برای از بین بردن موهای زاید پوست صورت خود استفاده کنید.

مواد لازم برای ساخت این درمان خانگی

یک تخم مرغ

پنج قاشق غذاخوری آرد ذرت

روش ساخت و استفاده از درمان خانگی موهای زاید

بعد از هم زدن تخم مرغ و اضافه کردن آرد ذرت در یک ظرف، ترکیب به دست آمده را روی پوست صورت خود قرار دهید و بعد از خشک شدن، ترکیب را به طور ملایم و به شکل دایره‌ای ماساژ دهید. سپس پوست خود را با آب گرم شست‌وشو دهید. از این درمان خانگی می‌توانید دو بار در هفته استفاده کنید.

درمان خانگی پاپایا و زردچوبه برای رفع موهای زاید

پاپایا برای رفع موهای زاید

پاپایا برای جلوگیری از رشد مو بسیار مفید است. همینطور زردچوبه نیز برای زیبایی و نرمی پوست کاربرد دارد. ترکیب این دو ماده می‌تواند برای از بین بردن موهای زاید و لایه برداری پوست کمک کند.

مواد تشکیل دهنده این درمان خانگی

یک قاشق چایخوری زردچوبه

یک برش پاپایا

روش ساخت و استفاده از درمان خانگی از بین برنده موهای زاید

بعد از له کردن پاپایا و ترکیب آن با زردچوبه، ترکیب به دست آمده را روی پوست خود ماساژ دهید و بعد از 20 دقیقه که خشک شد، پوست خود را با آب گرم بشویید و با یک حوله خشک کنید. دو یا سه بار در هفته از این ترکیب استفاده کنید.

درمان خانگی شیر و زردچوبه برای رفع موهای زاید

زردچوبه و شیر برای رفع موهای زاید

ترکیب این دو ماده علاوه بر از بین بردن موهای زاید، ضد التهاب و لایه بردار نیز هست و پوستتان را بسیار نرم و لطیف می‌کند. از این درمان خانگی می‌توانید در ناحیه سبیل استفاده کنید.

مواد لازم برای تشکیل این درمان خانگی

یک قاشق چایخوری زردچوبه

دو قاشق غذاخوری شیر

روش استفاده از خمیر از بین برنده موهای زاید

خمیر به دست آمده از ترکیب این دو ماده را در ناحیه سبیل به شکل دایره‌ای شکل بمالید و بعد از نیم ساعت این ناحیه را بشویید. هر دو روز یک بار از این ترکیب استفاده کنید.

درمان خانگی پودر قهوه و جوش شیرین برای رفع موهای زاید

درمان موهای زاید با قهوه

از این ماسک می‌توانید در تمامی نواحی بدن خود استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه این ماسک

دو قاشق غذاخوری پودر قهوه

آب

یک قاشق چایخوری جوش شیرین

روش ساخت و استفاده از ترکیب از بین برنده موهای زاید

پودر قهوه و جوش شیرین را ترکیب کرده و تا زمانی که یک خمیر به شکل کرم به دست بیاید آب اضافه کنید. به شکل دایره‌ای این خمیر را روی پوست خود بمالید و بعد از چند دقیقه که ترکیب خشک شد، پوست خود را بشویید. از این روش سه بار در هفته استفاده کنید.زیبامون

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: