کد خبر: ۱۵۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۶ - 2017July 12
رییس انجمن سکته مغزی ایران درگفتگو با شفاآنلاین اعلام کرد:
شفاآنلاین: رئیس انجمن سکته مغزی ایران گفت :"معتقدم عملکرد سازمان نظام پزشکی در چهار سال اخیر مثبت نبوده و برای تغییرات موثر باید در قوانین این سازمان تجدیدنظرهایی صورت بگیرد.
دکتربابک زمانی درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین درباره عملکرد کلی دوره کنونی سازمان نظام پزشکی گفت: در مجموع نمی توانم عملکرد این سازمان را مثبت قلمداد کنم، چراکه اشکالات زیادی در قوانین مصوب آن وجود دارد.

کاندیدای هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران تصریح کرد: به اعتقاد من این اشکالات به هیچ عنوان به اشخاص اجرایی مجموعه نظام صنفی معطوف و محدود نمی شود .بلکه مشکل از قوانینی است که محدودیت هایی را برای اعضای منتخب به وجود آورده است. البته براین باورم که  اعضای هیات مدیره ومسئولان مربطه باید به قوانین موجود واکنش نشان می دادند تا وضعیت بهتری برای جامعه پزشکان فراهم شود.

دکتر زمانی افزود: حتی می توان گفت که در چهارسال اخیر، اعضای منتخب در نظام پزشکی نماینده بخش قابل توجهی از جامعه پزشکان هم نبودند. با این حال امیدوارم در این دوره افرادی انتخاب شوند که علاوه بر ویژگی های مرسوم، دارای تجارب صنفی هم باشند تا بتوانند حقوق صنفی پزشکان را مطالبه کنند. چراکه یک حلقه واسط بین دولت، پزشک و بیماران وجود ندارد. این در حالی است که نظام پزشکی باید طوری عمل کند که اغلب فعالیت های پزشکان و بیماران با تاثیرگذاری این سازمان جهت گیری شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: