کد خبر: ۱۵۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۶ - 2017July 08
شفاآنلاین :اجتماعی >عمومی >وزیر گردشگری جمهوری آذربایجان گفت: با توجه به افزایش سفر مسافران ایرانی به جمهوری آذربایجان در ماه‌های اخیر، سامانه‌ای راه اندازی کرده ایم که براساس آن هر ایرانی که قصد سفر به جمهوری آذربایجان را دارد می‌تواند مشخصات و مدارک لازم را از طریق سامانه اینترنتی ارائه و در زمانی حدود یک ساعت ویزای خود را در مرز دریافت کند.

به گزارش شفاآنلاین ،قارایف در ادامه گفت: البته قبل از این دولت ایران اقدامات سازنده‌ای را برای ورود آسان اتباع آذربایجان به ایران و تسهیل در دریافت ویزا انجام داده که مراتب تشکر خود را از این اقدام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارم.

وی افزود: با توجه به وابستگی‌ها، علایق دیرینه و عمیق و مشترکات دینی و زبانی بین جمهوری آذربایجان و ایران از جمله شهروندان استان اردبیل، لازم است که روابط دوستانه و سفرهای دوجانبه با اهداف فرهنگی، هنری، گردشگری، تجاری، درمانی و... بیش از پیش افزایش یابد.

وی گفت: بسیار علاقه‌مندیم ایرانیانی که برای اهداف تجاری به جمهوری آذربایجان سفر می‌کنند در کنار آن از آثار تاریخی و نقاط طبیعی، دیدنی و سیاحتی و مراکز مذهبی این کشور نیز دیدن کنند و بیش از پیش با شخصیت‌های برجسته دینی، تاریخی، هنری و فرهنگی این سرزمین آشنا شوند.

وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان گفت: دولت آذربایجان از ورود اتباع ایرانی به این کشور با اهداف مختلف سیاحتی و تجاری استقبال می‌کند و البته شواهد نشان می‌دهند که مردم جمهوری آذربایجان نیز علاقه زیادی به دیدار از نقاط سیاحتی و تاریخی ایران و به خصوص استان اردبیل دارند و در سفرهایی که با اهداف تجاری و یا درمانی به اردبیل انجام می‌دهند از این نقاط نیز بازدید می کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
با سلام
لطفا اطلاع رساني بفرماييد پليس آذربايجان وبرخي از افراد سود جو در كشور آذربايجان به طرق مختلف درصدد اخاذي از هموطنان ايراني هستند يك نمونه آن كه توسط پليس آذربايجان اعمال مي گردد نشان دادن مواد مخدر در دست خود كه ادعا مي نمايد كه مواد مربوط به شما مي باشد وبراي اينكه براي شما مشكل حقوقي ايجاد ننمايد درخواست وجه مي نمايد و يات مردم شهرهاي مختلف حتي به خاطر 100 دلار كار را به نزاع و درگيري مي كشانند وبا پشتيباني پليس حرفتان به جايي نمي رسد .
هرگز به آذربايجان سفر نكنيد هرگز به آذربايجان سفر نكنيد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: