کد خبر: ۱۵۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۶ - 2017July 08
امسال برای همه افراد ویزا به صورت الکترونیکی صادر می شود و منتظر صادر شدن ویزای تیم آماده سازی بیمارستان‌های ایران به صورت الکترونیکی هستیم.
شفا آنلاین>سلامت>مشاوراجرایی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر(Red Crescent) با اعلام خبراعزام یک تیم مهندسی پزشکی برای آماده سازی بیمارستان هلال احمر ایران در مکه و مدینه گفت: این تیم 15 نفره بزودی اعزام می شود.

به گزارش شفا آنلاین، طاهر درودی  با اعلام این که ویزاهای این تیم هنوز از سوی عربستان صادرنشده، اظهار کرد: امسال برای همه افراد ویزا به صورت الکترونیکی صادر می شود و منتظر صادر شدن ویزای تیم آماده سازی بیمارستان‌های ایران به صورت الکترونیکی هستیم.
وی با اعلام این که حدود 25روز برای اعزام نخستین تیم زیارتی ایران به حج تمتع باقی مانده است، گفت: نگرانی برای آماده سازی بیمارستان هلال احمر ایران در عربستان وجود ندارد.
درودی با بیان اینکه این تیم 15 نفره شامل مهندسان پزشکی و آی تی را است، تصریح کرد: محل بیمارستان های ایران در مکه و مدینه همان مکان‌های سال‌های گذشته است.

مشاوراجرایی مرکزپزشکی حج و زیارت هلال احمر با اعلام ظرفیت بیمارستان‌ها ایران درعربستان گفت: ظرفیت اولیه بیمارستان ایران در مکه و مدینه به ترتیب 84 و 22 تخت است و در صورت نیاز امکان افزایش تخت های بیمارستانی وجود دارد به عنوان مثال در ظهر حادثه منا، 60 تخت جدید به بیمارستان مکه هلال احمر ایران افزوده شد.

وی از به پایان رسیدین 70 درصد معاینات اولیه خبر داد وافزود: بزودی معاینات تمام زائران اعزامی به پایان می رسد.

درودی تعداد کادر درمانی اعزامی امسال به حج تمتع را 570 نفرعنوان کرد و بیان داشت: امسال نیز مانند دوره قبل پرستاران و پزشکان زن برای معاینه بانوان در این کادر درمانی حضور دارند.

امسال 85 هزار و500 زائر ایرانی در قالب 600 کاروان برای انجام مناسک حج راهی عربستان خواهند.

زائران ایرانی از20 ایستگاه پروازی کشوربرای انجام مناسک حج راهی عربستان خواهند شد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته نخستین کاروان زائران ایرانی از ایستگاه پروازی تهران 9 مرداد راهی عربستان می شود.

نخستین کاروان زائران ایرانی نیز در چهاردهم ذی الحجه مصادف با چهاردهم شهریور امسال، عربستان را به مقصد ایران ترک خواهد کرد.
برچسب ها: پزشکی ، حج ، هلال احمر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: