کد خبر: ۱۵۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۶ - 2017July 04
علی اصغر پیوندی:بنده چه به عنوان رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ و چه به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مسئولیت مستقیم و مداخله ای در رسیدگی انتظامی یا قضایی به پرونده مرحوم کیارستمی نداشته ‏ام اما می دانم که حواشی تلخ پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی، جامعه پزشکی را آزرده خاطر کرده است.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: بنده چه به عنوان رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ و چه به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مسئولیت مستقیم و مداخله ای در رسیدگی انتظامی یا قضایی به پرونده مرحوم کیارستمی نداشته ‏ام اما می دانم که حواشی تلخ پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی، جامعه پزشکی را آزرده خاطر کرده است.

به گزارش شفا آنلاین،علی اصغر پیوندی افزود: با توجه به اینکه بنده هیچ مسئولیتی در این پرونده ندارم، بنابراین ارائه گزارش درباره جزئیات این پرونده و نحوه رسیدگی به آن از سوی بنده منتفی است و اظهار نظر و ارائه گزارش در این موارد در صلاحیت مسئولان هیات های انتظامی سازمان نظام پزشکی یا مراجع قضایی و سایر مسوولانی است که در این فرایند مشارکت داشته‏ اند.

رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ اعلام کرد برخلاف اعلام رسانه ها برنامه ای برای حضور در مراسم سالگرد مرحوم عباس کیارستمی- که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود- ندارد.
وی افزود: تا این لحظه هیچ گونه دعوتی از سوی برگزارکنندگان مراسم برای حضور یا سخنرانی در مراسم از من نشده است، اما با توجه به حواشی تلخ پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی و هجمه های رسانه ای که به رنجش و آزردگی عمیق جامعه پزشکی انجامید، در صورت ابراز اطمینان و تعهد برگزارکنندگان از عدم تکرار این گونه حواشی زیانبار و پیش بینی فرصت کافی برای بیان دیدگاه های جامعه پزشکی از حضور و سخنرانی در این مراسم استقبال می‏ کنم.

مراسم سالگرد درگذشت مرحوم کیارستمی قرار است فردا –چهارشنبه- (14 تیر) با حضور خانواده وی در سالن ابوریحان دانشگاه شهیدبهشتی-وابسته به وزارت علوم- برگزار شود و قرار است سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت در این مراسم سخنرانی کند.
برچسب ها: سلامت ، کیارستمی ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: