کد خبر: ۱۵۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۶ - 2017July 04
طبق آمار جهانی از هر ۶۵ نفر یک کودک به اوتیسم مبتلا که در ایران از هر ۱۰۰ کودک یک نفر به این بیماری دچار است؛ بنابراین حدود یک میلیون کودک ایرانی از اوتیسم رنج می‌برند.
شفا آنلاین>سلامت>انجمن اوتیسم(Autism) نیازمند یاری و حمایت همه جانبه تمام سازمان‌ها است تا بتواند گوشه ای از هزینه‌های کمرشکن خانواده‌هایی که دارای فرزند مبتلا به اوتیسم هستند، بکاهد.

به گزارش شفا آنلاین،در جلسه هم اندیشی انجمن اوتیسم ایران که صبح امروز در محل این انجمن برگزار شد، سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن خیریه اوتیسم ایران اظهار کرد: طبق آمار جهانی از هر ۶۵ نفر یک کودک به اوتیسم مبتلا که در ایران از هر ۱۰۰ کودک یک نفر به این بیماری دچار است؛ بنابراین حدود یک میلیون کودک ایرانی از اوتیسم رنج می‌برند.

وی بیان کرد: انجمن اوتیسم(Autism) تلاش می‌کند انگی را به کودکان اوتیسیک زده می‌شود، برداشته و این کودکان بتوانند مانند سایر کودکان در اجتماع حضور پیدا کنند.

 مدیر عامل انجمن خیریه اوتیسم ایران با بیان اینکه انجمن اوتیسم از سال ۹۳ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: این انجمن دارای شش شعبه و هفت دفتر نمایندگی است و هم اکنون حدود ۳ هزار خانواده تحت پوشش این انجمن هستند.

 صالح غفاری عنوان کرد: حدود ۱۶۰ نفر در این انجمن (به صورت موظف و داوطلب) مشغول به کار هستند.

برچسب ها: سلامت ، اوتیسم ، انجمن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: